Jak uzyskać TF2 modele w Maya

” Audodesk Maya 3D ” Animacja jest oprogramowanie , które może być stosowane do manipulowania modeli 3D. Format pliku SMD wykorzystywane do modeli 3D w ” Team Fortress 2 ” nie jest zgodny z ” Maya ” domyślnie. Zawór,twórca ” Team Fortress 2 ” nie przewiduje pliki potrzebne do plików SMD zgodny z ” Maya ” przez „Source SDK ” bezpłatny zestaw do tworzenia , które mogą być pobierane przez ich cyfrowe oprogramowania dystrybucji , Steam. Musisz skopiować pliki z „Source SDK ” przed ” Maya ” może otworzyć modele z ” Team Fortress 2 „. Rzeczy, które musisz
Łaźnia
Pokaż więcej instrukcji
1

blisko ” Maya ” całkowicie . ” Maya ” musi ponownie uruchomić po modyfikacje są do ładowania plików SMD .
2

Otwórz „Biblioteka” Zakładka Steam. Zmienić filtr wyświetlania na ” Narzędzia „.
3

Kliknij prawym przyciskiem na ” Source SDK „. Wybrać ” Grę Instaluj … ” opcja . Trzeba czekać na „Source SDK ” w pełni pobrać , ale nie trzeba , aby otworzyć program .
4

Otwórz „parowy” katalog . Otworzyć ” Skrypty ” Folder . Ścieżka do tego folderu z katalogu Steam jest SteamApps \\ SteamUserName \\ SourceSDK \\ Maya \\ 4.5 \\ Scripts .
5

Skopiuj wszystkie pliki i foldery w ” Skrypty ” Folder . Wklej pliki z ” Skrypty ” Folder C: . \\ Moje dokumenty \\ Maya \\ Scripts
6

Run ” Maya „. Wybierz ” Importuj SMD … ” zaimportować ” Team Fortress 2 ” modele . Imperium

Dodaj komentarz