Zasady gry w karty ryzyka

Ryzyko jestgra planszowa strategia , w której gracze rywalizują zajmować każdy obszar na mapie , eliminując armii wroga , starając się podbić świat . Istnieją dwa główne zestawy reguł do gry Risk : Global Domination ryzyka i Misja ryzyka . Globalna Dominacja Ryzyko nie wykorzystuje karty misji , ale oba style wykorzystują karty terytorium. Misja Karty

Mission Risk ,Celem gry jest , aby zakończyć cztery misje . Na początku gry w misji ryzyko rozdzielenia karty misji w czterech stosach według etykiety na grzbietach kart : Ogólnie rzecz biorąc, głównym , pułkownik i kapitan . Każda talia reprezentuje inny poziom trudności zakończeniu misji . Przetasować stos oddzielnie i każdy zestaw je zakryte na stole . Każdy gracz losuje jedną kartę misji z każdego stosu i patrzy na nich , utrzymanie ich w tajemnicy przed innymi graczami . Konfiguracja i gra -play Mission Ryzyka nadal w ten sam sposób , jak tradycyjne Ryzyko globalnej dominacji stąd do przodu . Celem misji Ryzyko jest jednak to, aby zakończyć swoje pierwsze cztery misje , zamiast przejąć władzę nad światem . Wykonując swoje zadania w trakcie gry można odwrócić karty misji sprostać ich zastrzeżenia , ale można twierdzić tylko jedną misję na turę . Pierwszy gracz , aby zakończyć wszystkie cztery jego misji wygrywa .
Twierdzenie Terytorium kartki

karty Terytorium są używane w rozgrywki zarówno Mission Ryzyka i globalnej dominacji ryzyka . Jeśligracz podbija co najmniej jeden obszar na etapie bojowej jej obrotu , a potem otrzymuje kartę terytorium z wierzchu stosu w końcu obrotu. Jeśligracz podbija wiele terytoriów na całym jej fazy walki wciąż otrzymuje jedną kartę tylko terytorium na koniec swojej tury . Jeśli nie terytoria przejęta podczas skrętu to nie Karty terytorium są nagradzani . Imperium skrętu w Karty Terytorium

W obu graczy ryzyka Misja ryzyka i globalnej dominacji ustawić wzmocnienia na początku każdej tury . Jednym ze sposobów , aby otrzymać więcej posiłków jest włączenie w zestawach kart terytorium. Każda karta terytorium , z wyjątkiem dwóch dzikich kart , ma wizerunek piechoty , kawalerii lub artylerii na górze. Gdy gracz posiada zestaw trzech kart w ręku , które pokazują, jednej z każdego obrazu lub trzy z tego samego obrazu , że gracz może handlować zestaw trzech dla wzmocnień na początku swojej tury . W globalnej dominacji Riskilość wzmocnień otrzymywanych zależy od liczby zestawów kart terytorium , które zostały zagrał przez wszystkich graczy w całej grze. Pierwszy zestaw jest wart czterech żołnierzy ,drugi jest wart sześć ,trzeci jest wart osiem ,czwarty jest warte 10 izwiększa ilość żołnierzy przez pięć dla każdego zestawu zagrał poczwarte . Mission Riskliczba posiłków dla każdego zestawu jest stała w całej grze . Zestaw trzech kart piechoty jest wart cztery posiłki bonusowe ,zestaw trzech kawalerii jest wart sześć wzmocnień bonusowe ,zestaw trzech artylerii jest wart osiem wzmocnień izestaw z jednym z każdego obrazu jest wart 10 wzmocnień bonusowe .

Dodaj komentarz