Zabawa Gry dla klasy 3

gry szkolne dla uczniów trzeciej klasy konkursowe w zabawnych sposobów , jak również pozwalają na bezpieczne rekreacji w pomieszczeniach . Gry akademickie nie muszą być nudne , zwłaszcza jeśli oferują nagrody dla zwycięzców gier , takich jak cukierka lub dodatkowa kredytowych punktów . Zabawne gry dla klasy trzeciej obejmują również wszystkich uczniów w klasie , dzięki czemu można odtworzyć je z dużych i małych grup dzieci . Mnożenie Bingo

Wydrukuj karty bingo z szablonu ( patrz Zasoby ) . Każdy student otrzymuje kopię karty bingo. Następnie klasy wybrać dowolną z liczb 25 w dolnej części opisu , w piśmie jeden w każdym polu . Odczekaj kilka minut do studentów , aby wybrać numery . Następnie użyć zestawu kart flash wybrać mnożenie, dodawanie lub odejmowanie fakt . Usuń wszystkie karty mnożenie zera flash, z wyjątkiem jednego , aby uczynić go mniej łatwe . Czytaj na głos problem z karty flash. Studenci muszą obliczyć liczbę , a następnie oznaczyć je na kartach bingo czy mają odpowiednią liczbę . Kiedy uczniowie zrobić poziome , pionowe lub ukośne linie na swoich kartach , nazywają się ” Bingo! ” i wygrać mecz .
Zbiory Four Corners

grę można grać na równiarki trzecich w czasie przerwy lub krytym przerwą . Powiesić lub umieścić numer w czterech rogach sali . Jedno dziecko kładzie głowę w dół , a reszta szybko i cicho chodzić do jednego z rogów , gdystudent z głową w dół liczy do 10 . Po zakończeniu liczenia , student zwraca się jeden z czterech ponumerowanych rogach , a ktoś stoi w tym rogu siada . Gra powtarza , aż tylko jeden uczeń pozostaje zwycięzcą. Imperium Head serwuje się 7 Up

deszczowy wgłębienia południu klas trzecich mogą grać w tę grę w środku też. Nauczyciel wybiera siedmiu uczniów , aby rozpocząć , którzy się do przodu . Jeden z siedmiu jest wybrany jako lider , który mówi: ” Chwila w dół , kciuk do góry . ” Oprócz siedmiu wybranych ,reszta klasy umieścić głowami w dół na swoich biurkach z ich Kciuki w górę . Siedem wybrana przejść się i dotykać kciukiem każdy . Potem wróć do przodu i stanąć obok siebie w kolejce . Lider woła , ” Chwila , 7 up . ” Dzieci , których kciuki zebrano wstać i spróbować odgadnąć, kto ich wybrał . Jeśliuczeń domyśla prawo , ona zastępuje jeden , który ją wybrał i staje się jednym z zbieraczy do następnej rundy . Jeśliuczeń domyśla się źle, siada .
Dookoła Świata

Najpierw stworzyć duże karty flash dla każdego podmiotu trzeciego stopnia , który ma grać w gry z , na przykład problemów matematycznych . Wszyscy uczniowie siedzą w kręgu . Nauczyciel wybiera ucznia , aby rozpocząć grę . Dziecko stoi za następnego ucznia w okręgu do jego prawa . Nauczyciel podnosi kartę flash z wyraźnie wydrukowane pytanie . Pierwszy uczeń w okręgu powiedzieć odpowiedź dostaje stać za następnej osoby w kręgu . Jeślisiedzi uczeń mówi odpowiedź , zanim jakikolwiek inny ,student stojący musi usiąść w wyznaczonym ” Zwycięzca” krześle . Proces ten powtarza się ażstudent idzie całkowicie na okręgu. Imperium

Dodaj komentarz