Gry urodziny dla 12 -latki

Twelve -letni dzieci może być nieśmiały, ale gdy pojawi się grupa z nich razem , są one zazwyczaj gotowy na dobry czas . Planując przyjęcie urodzinowe dla grupy nastolatków , zaplanować kilka gier , które mogą mieć one piszcząc z podniecenia . Gry pomagają wprowadzić jakieś nieznajome twarze i dać dzieciom szansę poznać nowych przyjaciół . Wręczenie 12 -latków z nagrodami , takich jak małe elektroniki i dar karty, będzie je zainteresowany graniem w gry. Cukierki Gra

Niech 12 -letnich dzieci siedzą przy stole i daj każdemu z nich dwie miski z tworzywa sztucznego . Wypełnij jedną miskę z małych , takich jak cukierki M & Ms lub kręgle, i dać każdemu graczowi słomkę . Ustawić czas jednej minuty. Kiedy mówisz : „Idź „, dzieci muszą ssać cukierki do dołu słomy i sztuk transferu do pustej miski . Nie mogą używać rąk dotknąć słodycze w każdej chwili . Po jednej minucie ,gracz, który ma najwięcej cukierki przeniesione do pustej miski , wygrywa grę .
Szalony Hat Exchange

miejsce szalone kapelusze w papierowych workach (jeden na gość ) i numer worki . Zapisz numery od 1 do liczby gości na przyjęciu na małych karteczkach i umieścić je w misce . Daj dziecku urodziny numer jeden , więc może ona pierwsza. Musi wybrać papierową torbę , otworzyć go i umieścić szalony kapelusz na głowie . Numer dwa może albo wziąć numer jeden kapelusz lub otworzyć nową. Jeśli ona ma numer jeden kapelusz , ona może go dostać jeszcze jeden , zanim liczba trzech wybiera następne . To powtarza się , aż każdy gracz ma kapelusz . Numer jeden ,dziewczyna, urodziny , może zamienić kapelusze z każdym odtwarzaczem w grze . Szalone kapelusze są dostępne w Internecie oraz w wielu sklepach ze stron . Imperium Koszulka Gra

Podzielić graczy w zespoły po cztery i dać każdemu zespołowi over wielkości T-shirt . Czy jeden gracz umieścić koszulę i mieć innego gracza w tej samej drużynie twarzy , że gracza , trzymając ręce . Kiedy mówisz : „Idź „, gracze drużyny trzy i cztery musi przenieść koszulę od gracza jednego do drugiego gracza . Gracze nie mogą puścić się za ręce . Gdy gracz ma dwie koszule na , gracz musi posiadać trzy ręce i koledzy z drużyny muszą przekazać koszulkę na gracza trzy. Pierwszy zespół , aby przenieść koszulę , aż do gracza cztery wygrywa.

Stopy Rolling

Powiedz 12 -latków , aby wybrać partnera i mieć im zabrać swoje buty i skarpetki są więc boso . Zaznaczyć linię startu i mety około 20 metrów od siebie . Je położyć się na plecach z nogami dotykając nogi partnerki . Kiedy mówisz : „Idź „, muszą toczyć do mety z ich palce i stopy dotyka cały czas . Pierwszy zespół , aby rzucić na mecie wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz