Jak zrobić kampanii D & D zabawa

Lochy i smoki , znane również jako D & D , tofantazja gra fabularna , która ma być zabawa . To także ma byćwspólny wysiłek . Zarównomistrz lochu i zawodnicy ponoszą pewną odpowiedzialność za co , że zabawa i utrzymanie go interesujące. Jeśli kampania zaczęła się czuć jak grind zamiast gry , są rzeczy, które lochu mistrzów i graczy może nie , zarówno w grze, jak i poza nią , w celu zwiększenia satysfakcji i upewnić się, każdy ma dobry czas . Instrukcja Grunt na DMS
1

spędzić godzinę lub dwie na zastanawianie się, co gracze będą spotkać w następnej sesji , w tym ewentualnych egzaminów praktycznych i zwalcza . Wiedząc to, co chcesz na pokrycie w każdej sesji będziegra działać płynniej i utrzymać tempo w górę.
2

pomocą rekwizytów . Nie wystarczy powiedzieć zawodnikom , że znaleziono notatkę , która ujawnia tajne hasło. Napisz go i oddać go do nich, gdy go znaleźć . Jeśli trzeba rozszyfrować coś napisać to i dać im klucz tak, że mogą wykonać pracę samodzielnie. Rekwizyty dodać element zanurzeniu do gry , który sprawia, że łatwiej zachować charakter i koncentruje .
3

Dodaj humor . Lochy i smoki nie musi być śmiertelnie poważny przez cały czas. Nawet hartowane awanturnicy cieszą się dobrą chichot teraz i wtedy . Rozważyć dodanie gogusiowaty charakter non – player (NPC) , głupie zadanie lub kilka dowcipów w charakterze do rozjaśnić nastrój .
4

Bądź elastyczny . Bez względu na to, co zaplanował , znaki zamiar znaleźć sposób na to obejście . Kiedy zgaśnie szynach , nie próbuj na siłę ich z powrotem do swojej działki . Postaraj się toczyć z tym, co dają ci , dostosowując swoją historię , aby dopasować swoje działania . Jeśli zabić głównego złoczyńcę przed przeznaczeniem, na przykład , nie oszukują bułki że niemożliwe . Wymień go na podwładnego , który awansował ,w stosunku z zemsty lub klika czarodziejów , którzy szukają , aby wypełnić próżnię pozostawioną przez jego przedwczesnej śmierci .
5

Ustaw nastrój. Wykorzystywać muzykę , oświetlenie lub efekty dźwiękowe , aby przekazać właściwą atmosferę . Jeślisytuacja ma być przerażające , przyciemnić światła i umieścić na jakimś eery muzyki lub efektów dźwiękowych , aby uzyskać graczy do prawidłowego myślenia . Ścieżka dźwiękowa filmu , w odpowiednim gatunku , są idealne do tego .
6

Dowiedz się , jaki rodzaj gry swoich zawodników interesuje Jeśli gracze szukają dobrej walki , nie dać im seria NPC rozmawiać. Jeśli wolą gry role-playing , nie uderzyć z kolejnymi falami koboldów . Jeśli wolą wyzwanie , dać im jeden . Jeśli nie chcą charakter śmierci być opcja , nie pozwól im umrzeć . Co twoi gracze są zainteresowani mogą zmieniać się z sesji na sesję , a nawet z godziny na godzinę . Jeśli gracze są oczywiście psuje do walki , spróbuj pracować jeden w , nawet jeśli jest to tylkolosowe spotkanie . Jeśli jęczeć , gdy dzwonisz na rolce inicjatywy , abywalka łatwiej i przejść do następnego fabularnej spotkania .
7

Weź hobby poważnie . RPG tohobby, które mogą korzystać z nauki i zrozumienia. Słuchać podcastów role-playing , przeczytaj cRPG blogów . Lub kupić książkę , która dotyczy pomysłów przygodowe, wskazówki dotyczące radzenia sobie z problemem graczy i sposoby, aby być elastyczne
8

Bądźczęścią drużyny – . D & D nie jestkonkurencyjna gra . To nie ma byćtest umiejętności między graczami i mistrza podziemi . Twoim zadaniem , jako mistrz lochu , powinny być upewnić się, że historia jest dobra i że gracze mają się dobrze . To nie jest ich pokonać w walce, przechytrzyć je z puzzli lub zapobiec ich sukces .
Dla Gracze
9

być inwestowane . Pewna ilość buy-in z graczy jest konieczne dla wszystkich, aby się dobrze bawić . Staraj się utrzymać w charakterze , gdy w spotkaniach role-playing .
10

zwrócić uwagę . Nie graj w gry , gdy jesteś w telefonie , prowadzenie rozmów bocznych lub wysyłanie wiadomości tekstowych , podczas gdygra jest w sesji . To rozprasza innych graczy i rozbija nastrój.
11

Bądźhojny gracz . Czas nie zmonopolizować dungeon master lub uwagi . Dać innym graczom szansę zabłysnąć . Staraj się zaangażować gracza za pomocą innych znaków w znaku przekomarzanie gdypartia jest między spotkań .
12

Weź hak działki . W grze RPG , gracze mogą robić co chcą , ale to nie znaczy, że powinny. Jeślimistrz lochu wyraźnie wam hak działki , nie unikać go tylko dlatego, że może. Aktywnie unika historię po prostu udaremnić mistrza lochów i innych graczy . To nie znaczy , że nie można odstąpić od planowanej przygody , ale jeśligrupa ma za zadanie uratować księżniczkę , nie zaproponuje coś innego.
13

Bądź kreatywny . Zamiast mówić dungeon master , które chcesz uderzyć goblina z młotkiem , opisujemy kołysz , gdzie dążysz i co mówisz , jak to zrobić . Jeśli starasz się słodko – rozmowy o charakterze non -player do daje zniżkę , dungeon master powiedzieć, co pan mówi, do NPC zamiast powiedzieć mu, że chcesz się toczyć dyplomacji .

Dodaj komentarz