Zasady Wargaming

Symulowane gry bojowe były odtwarzane jako hobby ” gier wojennych ” Od publikacji HG Wellsa „małej wojny” w 1913 roku wielu różnych autorów i wydawców produkowane zestawy reguł , które umożliwiają kontrolę wojsk w historycznych , fantasy , a nawet nauki ustawienia -fiction . Z biegiem czasu, wargames stołowe przekształciły gier planszowych , gier wideo i innych mediów , które następują podobnych wytyczne umożliwiające realistyczne bitwy między ludzkich przeciwników . Skirmish Gry

Skirmish zasady gry stosuje się do tych gier, w których poszczególne znaki są ważniejsze od jednostek regimented . Władca Pierścieni miniatury gry z Games Workshop igra planszowa HEROSCAPE są przykładami . Skirmish zasady gry kręci się wokół konkretnych osobistości zaangażowanych w konflikt i znacznie podkreślić swoje umiejętności i wartości punktowych lub kosztów zasobów. Często bohaterowie będą posiadać specjalne umiejętności i broń przewyższającą typowe żołnierzy .
Jednostka Based Armie

Gry , które koncentrują się na jednostkach, co centralnego rdzenia armii stworzyć inny zestaw reguł . Gry oparte na jednostkowych w dużym stopniu na dowódców i morale , a możliwe staje się pozbywać jednostek wroga niszcząc konkretną liczbę swoich wojsk . Age of Empires na PC i Flames of War gry miniatury skupić na walce jednostki oparte . Większość znaków w tych grach są albo przypisane do jednostki lub korzyści, korzyści z bycia w pobliżu przyjaznego dowódcy. Jednostki są spójne grupy , którzy szkoleni razem i dzielą te same umiejętności i atrybuty .

Walkach powietrznych

Gry takie jak Crimson Skies serii i międzygwiezdne miniatury z Battlefleet Gothic wystrzegać typowe ustawienia terenu do podjęcia walki na niebie . Powietrzne zasady walki może być albo potyczka lub formacja oparta . Typowe zagadnienia dotyczące przepisów lotniczych m.in. amunicję i loadouts , prędkości jazdy i zwinność , a nawet zużycia paliwa . Samoloty i sterowce mogą pochodzić upaść na ziemię , biorąc zbyt wiele szkód lub kolidujących ze sobą z dużą prędkością .
Bitwach morskich

Wiele gier potyczka i jednostki oparte m.in. zasady okrętów albo jak transport czy kanonierek . Gry wideo Battlestations : Pacific i Davey Jones Locker modelu gry ilustrują gatunek zasad gdzie żagle i śmigła potrzebują zarówno wykresy szkody i informacje o prędkości . Kanonierki musi radzić sobie z ciągle zmieniającym się kąt nachylenia stworzony przez morze , a także amunicji i czasu przeładunkowych . Naval zasady skupią się głównie na samych statków , z których każdy ma swoje własne statystyki oprócz wszelkich jednostek załogi .
Zasady Fantasy

Różne gry z Warhammer 40,000 i linie Warcraft wykorzystania różnorodnych zasad miniatury , gry planszowe, wideo i gier w karty . Gry te zawierają także elementy fantasy, takich jak magiczne zaklęcia i wzywanie posiłków . Reguły do czynienia z magią zazwyczaj zawierają zakresy , ograniczenia , i określić , ile i jakiego rodzaju zaklęcia kółka mogą wykorzystywać w walce. Mogą również wskazać, w jaki te tajemnicze elementy interakcji z technologią i jednostek na polu .

Dodaj komentarz