Historia Gry wideo Pierwsza generacja systemów

Dla współczesnych graczy, wyobrażając sobie wczesnych konsol jest trudne . Przemysł gier wideo ewoluowały tak szybko i tak daleko , w mniej niż 50 lat to osiągnąć czynów , które były ledwo mrzonki do wczesnych innowatorów . Gracze mają przywilej cieszyć ewolucję w geometrycznym tempie , i tak ,naciśnij gier jest wstecznie pogrupowane konsole do pokolenia począwszy od wczesnych lat 1990 . Ten artykuł szybko obejmuje pierwsze konsole produkowane i sprzedawane – i choć żaden z nich nie trwała długo , a nawet zbierał pochwały pod wrażeniem graczom wiele, wszystkie one przyczyniły się do rozwoju gier , prawdopodobnie największym branży rozrywkowej na świecie . Definicja

Większość historyków zgadza się do gier i dziennikarzy , że pierwsza generacja rozpoczęła się w 1972 roku wraz z wydaniem tej Magnavox Odyssey , i trwała do 1976 roku, kiedyColeco Telstar trafić na rynki . Podstawowym deskryptor konsol pierwszej generacji , a to, co odróżnia je od urządzeń drugiej generacji , jest brak prawdziwego tech- , jak w CPU , karta graficzna , karta dźwiękowa i tak dalej . Kolejny podział jest przechowywanie – pierwsze konsole gen początkowo przyszedł fabrycznie z gry , podczas gdy drugie modele gen przeniósł się do przenośnych odtwarzaczy multimedialnych , a mianowicie kartridży i miał całe katalogi różnych gatunków do wyboru
. pierwsza generacja sprzed

dwa najbardziej uznane wczesne gry wideo są Space War , opracowany przez Steve Russell, Martin Graetz i Wayne Wiitanen w MIT w 1961 r. , a przed tym Tennis for Two (1958 ) William Higinbotham . Ostatni ledwo zakwalifikował jako gry wideo , ponieważ nie używać dedykowane układy elektroniczne i po prostu manipulować istniejące wyświetlanie jednostki kontroli przemysłowej . Jednakże , zarówno w lewo wrażenie i pocztą pantoflową pionierem pojęcia informatyki jako hobby . Imperium Pong Obrazów Obrazów

Nolan Bushnell słynny Pong gra zręcznościowa było wielkim hitem w 1971 r. , torując drogę do większej akceptacji gier w opinii publicznej . Jego zwolnienie poprzedza założenie Atari , oraz w czasie Bushnell nie był pewien, gry wideo w domu może nawet uda, stąd jego późne wejście na rynek. Pomimo tego , Atari stał się liderem w drugim pokoleniu zaledwie kilka lat później – i Pong wciąż pamiętał , jak Gaming pierwszego klasycznego wkładu do kultury popularnej
Magnavox Odyssey
< . p> była to pierwsza konsola uderzyć ulice , zbierane przez producenta elektroniki Magnavox w 1971 roku , kiedy mądrze uznane gier jak do startu . Wyszło 1972 kosztuje 100 dolarów i brak komputera w obecnym tego słowa znaczeniu . Wszystko to miało solidne tranzystory były 40 państwa , aby wygenerować elementarne poruszające się kształty na ekranie . Nie było żadnego dźwięku , a kolor przyszedł w postaci naklejek gracze miejsca na ekranie . Konsola może pierwotnie tylko grać 12 wstępnie załadowane gry

Odyssey byłnajbliżej pierwszej generacji bandą co by później byćtypowa konsola – . Był to tylko jeden z jednorodzinnych kontrolerów , a później nawet dozwolone dodatkowe gry , oznaczonych na maleńkich płytek drukowanych .

oryginalny design pochodzi słynny niemiecko- amerykański inżynier Ralph Baer , który nazwał go „brązowe pudełko ” ze względu na jego boazerii ziarna i obudowie z tworzywa sztucznego .

Atari Pong

1975 roku Nolan Bushnell i jego partnerzy zaczęli wierzyć gry domu byłoopłacalne przedsięwzięcie , a więc najpierw właściwy produkt Atari byłakonsolowa wersja gry zręcznościowej hitem . Właściwie to był Pong na konsoli , jesttylko tytułmaszyna może grać . Nie było żadnych sterowników , gracze używane pokrętła na samej konsoli . Sears miał wyłącznej dystrybucji w Stanach Zjednoczonych przez większość kadencji tego urządzenia.
Coleco Telstar

Niewiele z dodatku do spisu , ten był w istociePong klonowania , a nawet miał podobny układ fizyczny do tej stosowanej przez konsolę Atari . Jest godne uwagi, do wdrażania stosunkowo zaawansowany procesor , ogólnych instrumentów AY -3- 8500, najzdolniejszy i nowoczesnym elementem wszystkich tych, składających się na pierwszą generację .
Legacy

Żadna z tych konsol sprzedawane szczególnie dobrze . Atari Pong był prawdopodobnie najbardziej udanych dzięki dystrybucji głównego nurtu , aleprzy Odyssey tylko sprzedał 300.000 sztuk, być może dlatego, że nie pozwolił Magnavox inni kupcy rozpowszechniać. Coleco Telstar sprzedawane źle , jak dobrze.

Co te wczesne konsole udało się robi jest dawanie przykładu i bycie zauważonym . Pomimo słabych zysków finansowych i słabe odpowiedzi publicznego , zrobili grania do znanej hobby i pomógł legitymizować go . W ciągu niespełna roku od premiery w Telstar i szybkiego upadku , Atari pod wrażeniem wystarczy zwolnić Atari VCS 2600 , pierwszy duży sprzedającym w grach domu , a jedną konsolę najbardziej odpowiedzialne za kształtowanie gry wideo jako hobby do dzisiaj.
Imperium

Dodaj komentarz