Jak zaprojektować D & D Adventure

Jak często siedział przez sesję Dungeons & Dragons myśląc : „Wow , mogę zrobić lepszą fabuła niż to? ” No nie daj coś zatrzymać. Można położyć drogę pełną pułapek i potworów i prowadzić swoje krnąbrne bohaterów przez doskonałej przygody . Wszystko czego potrzebujesz to kilka książek i twoje imagination.Things czego potrzebujesz Łódź wielu
kostek Graczy Dungeons & Dragons Przewodnik
Dungeons & Dragons Dungeon Master Guide
Dungeons & Dragons Monsters Przewodnik
płyta laminowana z wykresu placów
Whiteboard długopisy
modele , monety, lub coś innego do wykorzystania jako miejsce
Pokaż więcej instrukcji Łódź Jak MarkaD & D Quest
1

Wybierz poziom dla swoich bohaterów . Trudność wszystkich wyzwań w tym dążeniu będzie opierać się na tym poziomie , jak również potwory mają zamiar zmierzyć . Zadania niższego szczebla będzie miał mniej różnych potworów , ale są o wiele prostsze do gry . Zadań wyższego poziomu mają więcej czarów , więcej ataków i więcej potworów , ale są o wiele trudniejsze do gry i prowadzić . Możesz zobaczyć, co można zrobić znaki na pewnym poziomie w Podręczniku Gracze i jakie wyzwania czyhały w Księdze Potworów .
2

Marka główną historię poszukiwań. To jest to, co bohaterowie starają się pokonać lub znaleźć . Mogą być one szukają skarbu , pokonując armię , dowiedzieć się, co zostało przejęcie Caves Shadowdeep . Tak czy inaczej, będzie toramy dla poszukiwania i czarnych charakterów .
3

Wypełnij dążeniu . Spójrz w Przewodniku Mistrza Podziemi do rodzajów wyzwań umieścić znaki na . Spójrz w Księdze Potworów na potwory na odpowiednim poziomie i położyć je na drogę . Quest powinien mieć problemów , zarówno role-playing i walki . Możesz wyciągnąć swoje pierwsze spotkanie na tablicy , aby rozpocząć . To pozwoli Ci umieścić swoje złe znaczniki guy do woli i utrzymać grę w ruchu.
4

Pozwól graczom grać . Powiedz im, jaki poziom ich znaki są . Wydrukować arkusze znak z tyłu Podręcznika Gracza i używać kilka pierwszych rozdziałów , aby wypełnić je w. Następnie wymyślić sposób , aby wprowadzić je i rozpocząć misję . Trzeba znaleźć złoty środek między pozwalając znaków do dokonywania własnych wyborów i prowadzi ich na drogę zostały zaprojektowane. Alebardziej dungeon DM (master ) ,więcej znajdziesz ten nośnik .
5

Miłej zabawy . Jako DM , jesteś gawędziarzem , decydent i bóg , przynajmniej w świecie stworzyłeś . Nie pozwól, aby gra ugrzęznąć w regulaminie obrad . Jeśli przychodzi do niego , podjąć decyzję i przejść. Staraj się być konsekwentny i sprawiedliwy , ale należy pamiętać , że jeśligra jest na tyle zaangażowania , Twoi gracze będą chcieli przejść , też. Pamiętaj , to nie jest to, czyzakres magicznego pocisku wynosi 60 stóp lub 50 , to jest to, co sprawia, że ​​brzmiąjak potwór zostaje trafiony przez jednego . Imperium

Dodaj komentarz