Jak zrobić Homemade gry poślizgu kół z kartonu

Wiele gry planszowe polegają na błystki do kontrolowania ruchu pionki. Domowe błystki są szczególnie przydatne , ponieważ można zawierać do ośmiu efektów , jeśli chcesz , i waga ich powrotu . Można zaprojektować domowe błystki towarzyszyć gier , które zostały utworzone . Błystki są znakomite narzędzia do wykorzystania w sytuacjach, w których kości mogą być niewygodne lub trudne bezpiecznie wrzucić . Można tworzyć błystki gry , które pozwalają mniej doświadczonych graczy lub osób o szczególnych potrzebach do udziału w grach , które mogłyby być zbyt difficult.Things czego potrzebujesz
Solidna biały karton
Scissors
Markers Zbiory Ruler
Sharp szydło lub bić Łódź zaostrzony ołówek golfowy
Miska lub inny wzór (opcjonalnie )
Pokaż więcej instrukcji
1

Tworzenie kształtu z kartonu użyć jako Spinner . Ten kształt powinny być prawie idealne , jak to możliwe . Trace miskę na kole , lub użyć linijki , aby stworzyć dokładną trójkąt , sześciokąt lub ośmiokąt . Ważne jest, abykształt być wykonana dokładnie takprzędzarki będzie właściwie zrównoważona. Wytnij kształt się .
2

znaleźć dokładny środek kształtu , równoważąc go na punkcie ołówek. Zrobić mały znak na spodzie pokrętła , dzięki czemu można znaleźć właściwy punkt , kiedy nadszedł czas, aby zrobić dziurę .
3

Użyj centrum jako punkt odniesienia i dzielą tarczy na sekcje promieniście od środka na zewnątrz . Jeśli zdecydujesz się zrobić kształt wielokąta , Twój tarczy powinna mieć przekrój dla każdej strony . Błystki wykonane z sześciokątów może mieć sześć sekcji , na przykład . Okrągłe pokrętła może mieć od dwóch do ośmiu sekcji . Większa liczba sekcji będzietarczy trudniejsze do odczytania.
4

Udekoruj sekcje pokrętła z liczb , kolorów i innych oznakowań w celu kontroli ruchów gry . Jeśli chcesz wszystkie możliwe wyniki mają równe prawdopodobieństwo na danym spinie , upewnij się, że każda z nich jest reprezentowana w równej liczbie odcinków . Można zwiększyć szanse na konkretnego wyniku , zwiększając liczbę sekcji , które mają , że oznakowanie chcesz faworyzować . Na przykład , jeśli masz sześciokątnej tarczy i chcą sprzyjać wyniku numer cztery , umieśćcztery w dwóch lub więcej sekcjach i używać tylko jedną sekcję każdego na inne numery .
5

Korzystanie znak przewodnik pokazujący środek ciężkości , przez dziurę w kartonie z szydło lub stempla . Wcisnąć zaostrzony ołówek przez otwór takurządzone boku pokrętła jest zmierzyć się ipunkt jest na undecorated stronie .
6

Umieść punkt ołówkiem na twardej, gładkiej powierzchni , które nie będą uszkodzone przez oznaczeń ołówkiem . Zakręć ołówek ostro tak wariuje na jego punkcie . Podczaskręcenie spowalnia ,tarczy spadnie i się do reszty , tak że jedna część jest dotykając stołu . Że jestwybrany wynik , aby użyć w grze . Imperium

Dodaj komentarz