Pomijanie Gry dla Dzieci

Zarabianie część aktywności fizycznej gry dla dzieci to nie tylko zabawa , ale także wielki wysiłek fizyczny . Gry takie jak zamrożenie, gra w klasy i wyścigów można grać na zewnątrz i zmienia się to skakanie, ważną umiejętność, która pomaga dzieciom udoskonalenie ich koordynacji . Pomijanie Wyścig

Line up dzieci obok siebie . Utwórz linię mety , a nie ich ścigać do niego. Dzieci muszą przejść , nie biegać, do mety . Jeślidziecko zaczyna pracować lub nie w pełni pominąć , że jest na zewnątrz. Dla starszych dzieci , leżały dzienniki w całej okolicy wyścigów dla dzieci pominąć , ponieważ są wyścigi .
Pomijanie Zamrożenie

Masz dzieci przeskakiwania pomieszczeniu lub na zewnątrz , jak odtwarzania muzyki . Włącz muzykę off . Kiedymuzyka jest wyłączony każdy musi zamrażać. Jeślidziecko jest jeszcze w ruchu , musi usiąść i obejrzeć mecz . Gdy muzyka jest ponownie dzieci mogą rozpocząć omijając ponownie. Uruchamiania i zatrzymywania muzyki , dopóki nie jest tylko jeden gracz . Można również zagrać w tę grę bez muzyki . Krzyczeć „stop” i „go” , aby wskazać , kiedy dzieci powinny być nadal lub pomijanie .
Hopscotch

Używanie kredy , narysuj osiem placów w gra w klasy zarządu wzór . Narysuj trzy kwadraty w linii wykraczających daleko od ciebie . Je oznaczyć 1 , 2 i 3. Plac 1 powinny być najbliżej Ciebie. Narysuj dwa kwadraty o boku strony powyżej kwadratowy 3. oznaczania ich 4 i 5. Rynek 4 powinien być po lewej stronie . Narysuj jedną plac, 6, skoncentrowany przede kwadratów 4 i 5. Narysuj dwie boczne więcej kwadratów siebie powyżej kwadratowy 6. oznaczania ich kwadratów 7 i 8. potrzebujesz kamienia lub BeanBag dla markera . Gra rozpoczyna się jeden z graczy rzuca znacznik do kwadratu 1. Potem musi wskoczyć na jednej nodze na placu 8.gracza nie może wskoczyć na placu , gdzieznacznik jest . Po tym jak wskoczył do kwadratu 8 musi podnieść znacznik w drodze powrotnej . Jeśli ona spada podczas podnoszenia znacznik lub chmielu z placu , jej kolej jest skończona. Gra kontynuujeznacznik wrzuceniu każdego kwadratu . Osoba, która rzuciła marker do wszystkich ośmiu kwadratów pierwszy wygrywa .

Dodaj komentarz