Jak zrobić grę opartego na tekście za pomocą Notatnika

gry tekstowe stanowią prawie nieaktualne gatunek gier wideo , w których znaki , środowiska i działania nie są przedstawione za pomocą grafiki cyfrowej , ale wyjaśnił, poprzez tekst. Gatunek ten był szczególnie popularny aż do końca 1980 roku , kiedy komputery i automaty do gier nie mają zdolności do obsługi złożoną grę przygodową . Tytuły te zostały oparte przede wszystkim na decyzjegracza wykonane w niektórych punktach tej historii , która określona następną część gry . Możesz łatwo stworzyć grę tekstowy tylko z notatnika , stosując dychotomiczny klucz technikę każdy czas gracze natknąć decyzji . Instrukcja
1

Zapisz układ twojej historii na skrawka papieru. Określić fabułę swojej historii , postaci i różne drogigracz może wziąć .
2

Tworzenie cladogram , przedstawiających wszystkie różne drogigracz może podjąć w trakcie gry , w oparciu o ich decyzji w sprawie niektórych punktów. Na przykład , napisać na górze papieru „Start” i tworzą dwa strzały, jeden zmierza do ” Charlotte Dom ” iinne na ” Police Station ” i powtórzyć proces w kolejnych decyzjach . Ten cladogram nie jest częścią gry , ale to pomaga organizować swoją historię , zanim zaczniesz pisać.
3

Daj numer na każdej stronie notatnika . Musisz to zrobić przed napisaniem historię , jak każda strona odgrywać integralną rolę w grze .
4

Napisz pierwszą część historii i zatrzymać , gdygracz musi podjąć decyzję. W tym momencie dodać dwa lub więcej — — dostępne opcje i dać wskazówki , co do których strona kontynuuje historię . Na przykład napisać „Jan idzie do domu Charlotty . Odwrócić stronę ” lub ” John decyduje się pójść na policję . Idź do strony ( puste) . ”
5

Ukończ historię po pewnym ścieżce , a następnie dodać wszystkie dodatkowe ścieżki . To dlatego trzeba zostawić stron kilka opcji ‚ puste , ponieważ nie można poznać wielkość historii na stronach wcześniej . Jak dodać nowe drogi , wróć do odpowiednich decyzji i dokończyć zdanie ” Idź do strony ” . Imperium

Dodaj komentarz