Pendulum Nauka Gry

Sklep prymitywny wahadło ma masę , określane jako Bob, podłączony do końca łańcucha lub pręta , który wisi od punktu obrotu . Wahadło wykorzystuje grawitację do ruchu , gdy zostały rozpatrzony przez siły zewnętrzne . Wahadła wykorzystywać energię potencjalną ( zmagazynowanej energii ), gdyBob odwrócił się do niej najwyższą pozycję i energię kinetyczną , lub ruch , jak przemieszcza się w dół od niego najwyższego punktu na drugim końcu łuku . Ruch wahadłowy i zachowanie może być wykazana w prosty nauka sklepie gry, z udziałem uczestników i kilka podstawowych narzędzi i rekwizytów . Lokalizacja & Materiały

Zbierz grupę studentów w plac zabaw wyposażony w zestaw huśtawka . Uczniowie powinni mieć osobiste notebooki i przybory do pisania, z których do sporządzania notatek z każdego etapu projektu nauka gry . Nauczyciel lub instruktor powinien wyraźnie być za i gotowy prowadzić uczniów przez kierunek i zadania.
Przygotowanie

wybrać się funkcjonowaniem huśtawka , taki, który działa i wyraźnie jest bezpieczny do stosowania . Wyposażyć jeden student z ręcznym stoperem . Wybierz ucznia , aby służyć jako jeźdźca huśtawka , korzystnie mniejszą niż średnia wielkość dla studentów pierwszego etapu projektu gry . Mająmały uczeń siedzieć na huśtawce , nieruchomym ciała z nogi martwych i schowany w jednej pozycji . Imperium Nauka gry Faza 1

Czyuczeń delikatnie naciskać jeździec huśtawka i wycofać . Mają studenci , którzy posiadastoper policzyć poszczególnych huśtawki z jednego łuku do następnego, na okres 1 minuty. Po upływieminuty , mają studenci rejestruje całkowitą liczbę wahania w ich notebookach . Wymień mniejszy student z większego, cięższego praktykanta idelikatne pchnięcie powtórzyć. Student posiadastoper nagrać numer huśtawki w 1 minutę cięższej studenta . Pozostali uczniowie powinni zapisywać wyniki .
Nauka gry Faza 2

Mająmniejsze uczeń pchnął bardzo mocno od przystanku stałego , więcłuk huśtawka jest znacznie wyższa . Student stoper rejestruje liczbę huśtawki w 1 minutę i wołać numer dla studentów , aby nagrać w ich notebookach . Wymiany studentów z zapalniczki studenta cięższego i powtórzyć ten sam dysk pchnięcie . Student stoper zarejestruje huśtawki i wywołać numer .
Nauka gry Faza 3

Mająmniejsze uczeń otrzyma lekko popchnąć , a następnie zacząć pompować jego lub jej nogi , pomocnictwo w ​​pęd huśtawki na 1 minutę. Student stoper rejestruje liczbę huśtawki i wołać numer do innych.
Nauka gry Faza 4

Czycięższe uczeń otrzyma lekko popchnąć , a następnie zacznie pompować swoje nogi , pomocnictwo w ​​pęd huśtawki na 1 minutę. Student stoper rejestruje liczbę huśtawki i wołać numer do innych.
Zbiory wyników i ustalenia

Po czterech faz ,nauczyciel poprosi uczniów pytania o to, co obserwowane i rejestrowane , takie jak : Jak zrobiłem masę lub masę różnych uczniów w efekcie huśtawka liczby huśtawki ? Czycięższe uczeń produkować więcej huśtawki na minutę , a jeśli nie, to dlaczego ? Jaka byłaróżnica w liczbie huśtawki mniejszych studenta gdy zastosowanodelikatne i trudne Push Push ? Czysiła mocniej naciska stworzyć więcej huśtawki na minutę ? W jaki sposób masa wpływa na wychylenia wahadła ?
Zbiory Inne pytania

Wyjaśnij, że pompowanie huśtawka używane kinetyczną ( ruchomy ) energii , a nie rozpraszać energię , i zapytać, dlaczego studentów , że ma to wpływ na liczbę huśtawki na minutę . Zapytać, dlaczego to się nazywa potencjał ( zapisane ) energia podczashuśtawka jest na chwilę nieruchomo na szczycie jego łuku . Zapytaj, jak grawitacja wpływa na zwiększenie masy i energii kinetycznej . Imperium

Dodaj komentarz