Jak Design House Games

Projektowanie grę obejmującą tematykę domów i domów jestdziałalność edukacyjna i zabawy . Możesz zaprojektować grę naśladować istniejące gry , które mogą być Ci znane , takie jak Trivial Pursuit . Wykonaj następujące kroki, aby zaprojektować własną grę michałki udziałem houses.Things będzie potrzebne Foto budowy papier
magiczne markery lub kredki ładunek z innej gry matrycy i odtwarzacz żetony
grosze , jedna dla każdego gracza
Pokaż więcej instrukcji
1

narysować szkic domu na kartce papieru budowy . Sprawdź,konspektu duże , wypełniając papier z nim. Narysuj drugi szkic , który dokładnie podąża ścieżką pierwszego zarysu , ale jest o 2 cm powyżej lub poniżej pierwszego zarysu . Łódź

O co dwa cale , rysować linie łączące dwie konturów tak, że kwadraty i inne wieloboki tworzą . Te wielokąty są ostoi z toru gry . Gracze muszą przebyć drogę od pierwszego odskocznię doostatniej , aby wygrać mecz .
2

Dodaj motywy doplanszy (papier budowy) wygląda jak dom . Wewnątrz konturu narysowanej , wyciągnąć co chcesz zobaczyć w twoim własnym domu , lub wewnątrz nawiedzonym domu , rezydencji lub zamku . Na przykład , narysować łóżka dla sypialni , schody , drzwi i duchy do nawiedzonego domu .
3

Utwórz lub pożyczyć żetony gry lub kawałki . Pożyczyć kostkę od innego gry planszowej . Zbierz kilka groszy lub monet, po jednym dla każdego gracza . Grosza będzienagroda , że każdy gracz zbiera , kiedy w odpowiedzi na pytanie środkowego ścieżkę gry.

Borrow znaki zawodnika z innej gry. Każdy gracz otrzymuje żeton , który reprezentuje sam siebie. Będzie przenieść symboliczny krok po kroku wzdłuż ścieżki gry .
4

Utwórz ciekawostki pytania dotyczące gry. Pobierz stos 3 – przez – 5 -calowych kart indeksowych . Napisz pięć pytań ciekawostki związane z domów i domów na jednej stronie , a odpowiedź na pytanie, po drugiej stronie .
5

Rozpocznij grę . Wybrać, które gracz będzie toczyć matrycę pierwszy . Ktokolwiek się toczyć będą przenosić swoje player znak w kierunku punktu środkowego w grze , która jestnajwyższa wielokąt na dachu domu -pierwiastek kwadratowy . Ten gracz przesuwa swój żeton o liczbę kroków pokazaną na matrycy .

Inny gracz poprosi aktywny gracz pytanie michałki z jednej z kart indeksowych . Jeśliaktywny gracz odpowie nieprawidłowo ,kolej przechodzi na następnego gracza . Ale jeśli on odpowiada poprawnie , może on zachować swoją kolej i zwinąć ponownieumrzeć .

Każdy gracz musi wylądować dokładnie na Placu dachu i odpowiedzieć poprawnie na pytanie zarobić ani grosza . Po zarabia ani grosza , musi poruszać się w kierunku ostatniego placu na ścieżce gry . Kiedy osiągnie ostatnią plac , musi odpowiedzieć na kolejne pytanie poprawnie , aby wygrać mecz . Imperium

Dodaj komentarz