” Unreal Tournament 2004 ” , często w skrócie jako ” UT2k4 ” , jest wielokrotnością first-person shooter gry opiera się gry w turnieju . Jak w poprzednich odcinkach w serialu ” UT2k4 ” zrodził się silny mod społeczności , którzy są stale tworzenie nowych modów , aby dać nowe doświadczenia grę. Jednym z najbardziej powszechnych rodzajów mod jest stworzenie nowej postaci do wykorzystania w grze. Pierwszym krokiem do tego rozwiązania jest to , aby eksportować siatki znaków budowania upon.Things musisz
UnrealEd
Pokaż więcej instrukcji
1
Kliknij dwukrotnie ikonę na UnrealEd otworzyć program .
2
Kliknij okno „zielony” wewnątrz UnrealEd , a następnie kliknijkartę z napisem ” Klasy aktora. ”
3
Kliknij ” Pożyczki, ” następnie ” UnrealPawn „, a następnie ” xPawn ” , aby podświetlić te trzy elementy w katalogu , które się pojawi .
4
Kliknij zakładkę” Animacje ” .
5
Kliknij ikona folderu otwarte w zakładce ” Animacje ” .
6
kliknij dwukrotnie nazwę znaku , którego siatka chcesz wyeksportować . Zanotuj go do użytku później .
7
Kliknij „Plik „, a następnie „Otwórz” i otworzyć dowolny plik mapy .
8
Kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu w pliku mapy i wybierz ” AddxPawn ” tutaj . To sprawi, że Twoja postać pojawi .
9
Wybierz „Wyświetlacz” na pasku narzędzi .
10
Zaznacz Mesh .
11
Wpisz nazwę swojej postaci siatki w polu tekstowym . Ta nazwa będzie wyświetlana zostały w punkcie 6. Jako przykład , jeśli zostały eksportu siatki Skarrj animacje za , trzeba byłoby wpisać SkaarjAnims.SkaarkUT2004 , który byłby wyświetlany po kliknięciu jego nazwy w kroku 6.
12
kliknij prawym przyciskiem myszy na swojej postaci na mapie i wybierz ” Convert „, a następnie wybrać opcję ” Static Mesh ” .
13
Wpisz żądaną nazwę projekt mieć w górze i dolne pola dialogu pop-up , które się pojawi .
14
Kliknij „Plik „, a następnie „Nowy „.
15
kliknij „Widok” , a następnie ” Pokaż Static Mesh Browser . ”
16
Wybierz nazwę projektu z rozwijanego menu , które się pojawi .
17
Kliknij przycisk na dole okna , które pojawia się dwa bloki na górze i jeden na dole . Będzie to umieścić szkielet modelu chciałeś w poziomie .
18
Kliknij „Plik” , a następnie ” Eksportuj „. To eksportu siatki znaków .