Instrukcja gry ryzyka

Ryzyko jest grą planszową strategii i odrobinie szczęścia . Zwycięzcą jestpierwszy pokona wszystkie armie innych graczy i podbić świat . Gra trwa kilka godzin , aby zakończyć i niektórych prób i błędów , aby stać się dobry. Konfigurowanie

tradycyjnej grze , trzeba co najmniej trzech graczy . Liczba osób określa liczbę wojsk każdy zaczyna się ( 3 graczy = 35 armie; 4 graczy = 30 armii ; 5 graczy = 25 armii ; 6 graczy = 20 armie ) . Trzy utwory stanowią armię . An liczy piechoty jak jeden ,jako jeździec liczy pięć i liczy armat 10 .
Shuffle karty i rolkę , aby zobaczyć , kto idzie pierwszy . Graj w grę przenosi prawo.
Umieszczenie Armie

Aby rozpocząć grę , każdy gracz po kolei umieszczenie jednej piechoty na terytorium swojego wyboru, począwszy od osoby, która walcowane największą liczbę . Gdy co najmniej jedna armia siedzi w każdym terenie , rozpocząć wprowadzanie dodatkowych piechoty na terenach już posiadanych , aż wszyscy mężczyźni piechoty wyjściowe zostały zużyte .
Spróbuj zdobywać terytoria, na tym samym kontynencie, lub obok siebie , jeśli to możliwe . Umieszczać dodatkowe jednostki tylko na terytoriach , które chcesz trzymać . Rozprzestrzeniania się zbyt cienki lub równa od miasta może być szkodliwe w dalszej części gry . Często łatwiej skupić się na konkretnych obszarach .

Początku Turn

na początku każdej tury ,osoba otrzyma co najmniej trzech armii na miejsce . Umieścić jednostki w miejscach, gdzie planują zaatakować lub w miejscach , które muszą bronić przed następnym kroku.
Armie przyznawane są do posiadania co najmniej 12 terytoriów , posiadanie kontynent lub ” zarabiają ” karty . Jeżeli co najmniej 12 tereny należą , podzielenie całkowitej liczby przez trzy i zaokrąglenie w dół w celu określenia liczby armii udzielonych zamiast minimalnej trzech. Posiadanie kontynent daje dodatkowe armie pokazanych na planszy . Zarabiają lub obracając w trzech kart dopasowywania ryzyka dodaje dodatkowe armie numerów wymienionych na dole planszy , od czterech do 55 o jednym z każdej z trzech zdjęć – . Żołnierzy , jeździec i Cannon – lub trzy z tego samego obrazu pozwala graczowi na gotówkę . Jeśli posiadasz Na zdjęciu terytorium , miejsce dwóch mężczyzn na tym terytorium . Gracze są zawsze w stanie i wymaga , aby zarobić , gdy mają po pięć kart na początku tury .
Podczas skrętu

Gdy armie są umieszczone ,gracz może oświadczam, ataki na innych graczy terytoriach graniczących własnej. Zwycięzca bitwy jest określona przez rzut kością . Atakujący musi mieć liczbę wojsk na terytorium plus jeden toczyć tę liczbę kości (do trzech ) . Obrońca otrzymuje dwa do dwóch lub więcej jednostek .
Gracze będą toczyć dopóki wszystkie wojska na terytorium broniącej nie ma, wszystko , ale jedna armia w kraju atakowanie zniknęły lubatakujący zwraca się do ataku . Na każdej rolce , najwyższa rzutu każdego gracza zostaną dopasowane . Obrońca wygrywa w tie . Dla każdego meczu -up ,utraty kości rolki wynosi jedną jednostkę utracone .
Jeślinapastnik pokonał wszystkie armie obrońcy , będzie przenieść liczbę wojsk równych lub większych niż liczba kościach , pozostawiając co najmniej jeden wojska na terytorium oryginalnego .
Jeśli inny gracz traci wszystkie swoje pozostałe armie na planszy ,atakujący gracz otrzymuje karty ryzyko, że gracza .
Gracze mogą atakować jak najwięcej terytoriów , jak chcą w kolei . Pozostawić wystarczająco dużo wojska do obrony terytorium przed atakami innych graczy .
Zakończenie Turn

Gdygracz zdecyduje się przestać atakować , może wzmocnić wojska z jednego kraju graniczącego z innego , jeśli chce . Jest todobry sposób, aby bronić szeroki obszar lub kontynentu układając armie w jednym terytorium odeprzeć napastników , takich jak Brazylia z Afryki Północnej.
Jeśligracz przejął jeden lub więcej terytoriów , otrzymuje tylko jedno ryzyko karta ze stosu na koniec tury . Imperium

Dodaj komentarz