Gry Zabawa przekaźnikowe dla starszych dzieci

gry przekaźnikowe nauczyć dzieci, znaczenie pracy zespołowej i zachęcanie innych. Gracze nie mogą odnieść sukces jako całość , chyba że współpracować na rzecz wspólnego celu . Przekaźnik gry dla dzieci starszych powinna zawierać elementy zabawy i wyzwanie , aby utrzymać graczy zainteresowany i zaangażowany . Lukier Podpis

Ustaw stoły pokryte papierem . Napełnij torby ciasto z lukrem i umieścić je na stole . Linia zespołów przekaźnikowe na przeciwległym końcu danego pokoju lub na terenie tabel. Każdy członek zespołu przekaźnik spływać do stołu , podnieść torbę ciasta , napisać swoje imię na papierze wosku , umieścić torbę ciasto dół , biegać tam i oznaczyć kolejny członek zespołu, który następnie robi to samo . Pierwszy zespół , aby zakończyć wygrywa. Opcje na wydłużenie gry jest zobowiązanie uczestników napisać swoje imię i nazwisko lub ma każdy gracz wypełnić nową torbę lukier ciasta z każdym .
Hasło precle

podzielić dzieci na zespoły przekaźników . Daj każdemu uczestnikowi precel kij i nakazać zawodnikom , aby wstawić jeden koniec w ustach . Umieścić skręcone precel na końcu kija precel pierwszej drużyny członka w każdej sztafety . Po uruchomieniuzegara ,pierwszy członek zespołu zwraca się do drugiego gracza w linii i umieszcza na jego skręconych precel precel bez użycia trzymać ręce . Drugi gracz włącza do trzeciego gracza i powtarza ażprecel osiągnie ostatniego gracza w linii . Zespół , aby zakończyć pierwszy wygrywa przekaźnik .

Wodny Relay

Zawodnicy dzielą się nawet zespoły. Wyznaczyć linię startu i mety , 25 metrów od siebie , kredą lub taśmą . Umieść miskę pełną wody na linii startu i pustą miskę na mecie dla każdego zespołu . Daj każdemu zespołowi papierowy kubek . Każdy członek zespołu musi wypełnić jego papierowy kubek z wodą z miski , zaniedbany do mety i wlać wodę w misce na mecie . Następnie musi uruchomić z powrotem do zespołu i przekazać papierowy kubek do następnego gracza . Celem jest , aby wykonać zadanie szybko z minimalnym wycieku . Pierwszy zespół , aby przenieść całą wodę z linii startu domety wygrywa . Jeżeli jest toremis,drużyna, która ma najwięcej wody w misce wygrywa .
Walizka Przekaźnik

Wypełnij walizki za każdym sztafety z tej samej liczby kapeluszy , sztuk odzieży i obuwia . Wymagać od każdego członka zespołu , aby otworzyć walizkę i umieścić na strój na jej ubrania , w tym kapelusz , koszulę , spodnie i buty . Uczynić go bardziej trudne , włączając pas lub szelki . Gdy członek zespołu jest w pełni ubrany , musi zdjąć ubranie i umieścić go z powrotem do walizki na następnego gracza . Pierwszy zespół , aby zakończyć wygrywa.
I Tajemnica Jedzenie

Zawodnicy dzielą się nawet zespoły. Umieścić worek papierowy wypełnioną małych obiektów jadalnych opakowane w folię aluminiową na końcu obszaru pokojowej lub odtwarzania. Obejmować kilka produktów, które nie mogą być atrakcyjne dla dzieci , takich jak surowe posiekane cebule i brokuły. Każdy członek zespołu musi przejechać do papierowej torby , wyciągnąć przedmiot z worka , rozpakować i zjeść przed powrotem do zespołu , aby umożliwić kolejnym graczem, który ma swoją kolej . Zespół, który zjada wszystkie produkty żywnościowe i opróżniaworek pierwszy wygrywa . Zapytać, czy ktoś ma alergie pokarmowe przed rozpoczęciem bezpieczeństwa . Upewnij się, że żywność można umieścić w workach są małe, łatwe do gryzienia .

Dodaj komentarz