Strange Cases : The Mystery Lighthouse Cheats

” Strange Cases :Tajemnica Lighthouse ” jestwskaż i kliknij gra wydana w 2010 roku na PC . Grasz jako Clair Ellery , agenta FBI śledztwo w sprawie śmierci jej partner , Tom . Jego tragiczna śmierć byłazaskoczeniem dla wszystkich z wyjątkiem samego Toma, który pozostawił wskazówki i wiadomości dla Clair , aby kontynuować swoją tajną dochodzenia do niego . Jak również tych wskazówek i własnych dowcipów , istnieje wiele kody , podpowiedzi i wskazówki do tej gry , które pomagają rozwiązywać najtrudniejsze zagadki . Otwórz bezpieczne

Head do mieszkania 904 , gdy pojawi się DVD z mężczyzną w mieszkaniu 901. zoom w odtwarzacz DVD i naciśnij przycisk wysuwania. Umieść DVD do odtwarzacza DVD i powiększyć telewizji dla bliższego spojrzenia . Odebrać pilota i używać go w telewizji . Wstrzymać wideo , za pomocą pilota , jak tylko wejdzie Tom ; On wskaże wam kod dosejfu w apartamencie 909. Głowa do tego mieszkania teraz , wybraćbezpieczne i wprowadzić kod po prostu zdobytą , ” 45890. ” Spójrz na zdjęcie Toma i Sary , a następnie podjąć odpowiednie dokumenty.
Zdobyć Pojazd

Idź do sypialni w domu Sary , gdy uzyskały część zamka yang . Powiększyć oknie obok okna i użyj część zamka w gnieździe środkowego do początku zagadkę . Zakończyć tę zagadkę za pomocą rozwiązania ” C – 1-1-2-2 – CCC- 3-3 – C ” , aby dostać klucze do samochodu . Idź do garażu , uruchomić samochód z kluczykami do samochodu i patrzeć na GPS, aby wyjść z domu .
Reveal klapę

przechowalni , dostępne za pośrednictwem czytelni , ma cztery pustego gniazda na jego ścianach . Umieść żarówkę w prawym dolnym gnieździe , aby odsłonić czerwoną kartkę ; wybrać ten punkt w górę. Teraz umieścić żarówkę w ciągu najbliższych trzech gniazd , w dowolnej kolejności , na jaw różne części pomieszczenia. Zbieraj przedmioty opisane na karcie , gdy objawia się w świetle . Weź malarstwo Shiva , który wisi na ścianie , też. Umieścić żarówkę w gniazdo górnej lewej i wybierz figurkę Shiva . Shiva dołączyć zdjęcie do ramki , a następnie umieścić trzy kamienie z ekwipunku obok białego jednego . Teraz umieść kamienie w ramiona Śiwy w następującej kolejności : biały w lewym górnym rogu , niebieski w lewym dolnym rogu , zielony w prawym górnym rogu i na czerwono w prawym dolnym rogu . Wróć do laboratorium i przejść przez drzwi pułapki .
Ucieczka z generatora pokoju

Podnieś rączkę , a następnie skorzystać z młotem rozbić przez uszkodzoną ścianę . Przymocuj uchwyt do skrzynki kontrolnej , a następnie wyciągnij ją . Ruszt otworzy , dając drogę ucieczki . Przejdź przez otwarte kratki uciec .

Dodaj komentarz