Pomysły logiczne dla dzieci

Dzieci uwielbiają zagadki , czy są domowe , handlowe lub znaleźć w Internecie . Zagadki mogą być wizualne ( puzzle ) , w oparciu o słowa ( krzyżówki ) , lub po prostu psychicznie trudne ( tanagrams ) . Każdy z nich może być doskonałym narzędziem edukacyjnym – tylko upewnij się, jego wiek odpowiedni. Słowo

Dodać zagadki haseł w domu lub kupić książki o nich . Zagadki słowne to takie gry jak: wyszukiwanie słów i krzyżówki .

Dokonaj słowa Szukaj puzzle wypełniając siatkę słowami prowadzących do przodu , do tyłu , pionowo lub ukośnie . ” Ukryj ” słowa poprzez wypełnienie pozostałych pól z literami . Wpisz listę słów , jakie można znaleźć na tej stronie lub na dole .

Sprawdź, krzyżówki , pisząc słowa działające pionowo lub poziomo na kartce papieru siatki. Upewnij się, że jedno słowo przecina się z innym na wspólnej liście. Numer każde słowo na jego początku . Następnie umieścić każdy numer już używany na stronie lub na dole drugiej kartce siatki. Na tym papierze , zaznacz kwadraty , które były używane do słów pierwszego siatki , numer miejsca, gdziepierwsza litera każdego słowa idzie , odpowiednio do pojęcia tego słowa .
Jigsaw

Zrób puzzle w domu przez klejenie obraz , rysunek, zaproszenie lub list na kawałku płyty plakatu . Wyciąć obraz do układanki nożyczkami lub nożem Xacto . Logiczna jestdużo zabawy , aby wysłać w kopercie do bliskich i przyjaciół , aby razem i cieszyć.

wysłane zagadki może zawierać zdjęcia dzieci , zwierzęta, ulubione zabawki , dekoracje i wszystko, co przychodzi do głowy , jak również rysunki, litery lub zaproszenia . Dziadkowie , ciotki , wujkowie , kuzyni i przyjaciele będą cieszyć otrzymaniu domowe puzzli .
Tanagrams

Dodać tanagrams w domu przez cięcie kolorowy plakat na pokładzie geometryczne kształty , takie jak jak kwadraty , trójkąty , prostokąty i układa się je w kształty ( np ,pies ) . Tanagrams może być używany do gry : Masz dwa zestawy tych samych kształtach geometrycznych i zobaczyć, kto może stanowić pierwszy wybrany kształt ( np ,pies ) . Utrzymać wynik, jeden punkt za puzzle. Kto ma najwięcej punktów po sześciu lub siedmiu rundach wygrywa.

Dodaj komentarz