Jak zrobić mapę wyścigu w Halo Reach

Tak jak w poprzednich grach Halo , ” Halo : Reach ” pozwala konkurować z innymi graczami w różnych nietypowych trybów gry , w tym kilku wariantach wyścigowych. Potężny edytor poziomów Forge REACH daje większą kontrolę nad trybem gry , pozwalając spreparować własną wyścigową arenę w pełni dostosowanym multiplayer. Instrukcja
1

Start ” Halo : Reach ” i otwórz ” Forge ” Podsekcja z menu głównego . Wybierz „Game Type „.
2

Otwórz ” Race ” i wybierz opcję ” Race” , aby utworzyć tor liniowy lub pętli Rally ” lub” do stworzenia lądową owalny losowych punktach kontrolnych . Jeśli wcześniej stworzył portiernię zwyczaj wyścigowy , którego chcesz używać , a nie możesz go wybrać tutaj . Podczas Forge działa bez wybierania portiernię , ramy sprawia, że ​​znacznie łatwiej jest dostosować mapę wyścigu bez zmiany podstawowej typ trybu.
3

Otwórz menu ” Mapa ” i wybierz domyślną mapę edytować. Chociaż każda mapa będzie działać z ogólno wyścigowych ,” Kuźnia Świat ” mapa zapewnia najbardziej niestandardowe opcje krajobrazowych i największy obszar do edycji i jestdobrą bazą wypadową dla każdego toru . Poczekaj na mapie , aby załadować i wybrać ” Rozpocznij grę „.
4

Naciśnij się na pad , aby wejść w tryb edycji . Naciśnij przycisk ” X ” , aby otworzyć okno obiektów i wybrać nowe obiekty i cele , aby umieścić na mapie .
5

Użyj ” gadżetów ” ” Krajobrazy ” i „struktur” menu budowy ścieżki fizycznej i przeszkody . Nie należy używać cały budżet pamięci , jak będziesz potrzebować dodatkowej pamięci, aby umieścić elementy własności wyścig .
6

Otwórz menu ” Tarło ” i umieścić ” Spawn ” element początkowy w miejscu, gdzie chcesz wyścig zacząć. Naciśnij przycisk ” X ” i otwórz menu elementu, „Zaawansowane” . Ustaw właściwość Label Rodzaj gry do ” Race_Spawn . ” To tarło wszystkich graczy na pojeździe w pobliżu tego miejsca . Jeśli chcesz utworzyć różne punkty wyjścia dla różnych zespołów , umieścić wiele punktów odradzania i ustawić ich „zabawa” właściwości powrotu .
7

Otwórz menu „Cele” i umieścić kilka obiektów ” Hill znacznika” wokół tej mapie , aby służyć jako punkty kontrolne wyścigowych . Naciśnij przycisk ” X ” na każdego markera i ustawić ich właściwości kształtu do ” Żadne . ”
8

Otwórz menu „Zaawansowane” dla każdego znacznika . Ustaw wartość na tabliczce znamionowej w grze ” Race_Flag . ” Ustawić wartość ” Spawn Sekwencja ” zgodnie z porządkiem , który ma punkty kontrolne do stawienia się. Upewnij się,” miejsce na start” i ” Gra ” specyficzne właściwości są ustawione na „true „.
9

Naciśnij przycisk ” Start” i wybierz „Zapisz jako nową mapę ” , aby zapisać tor do dysk twardy . Wybierz go z menu niestandardowej gry do rozegrania meczu na mapie . Upewnij się, że używasz odpowiedniego „rasy” czy ” Rajd ” portiernię lubmapa nie będzie działać poprawnie . Imperium

Dodaj komentarz