PE Zespół Inne

Nie wszyscy uczniowie dogadują się ze sobą w czasie szkoły . Jako nauczyciel siłowni , można zrozumieć, że aby uzyskać studentów współpracujących ze sobą , trzeba inspirować ich do tego z rozrywek . Więcnastępnym razem, gdy wyczuwam rozłam we współpracy uczniów , spróbować energicznych działań , które uczą studentów do współpracy . Znajdź swój obuwniczy

Aby grać w tę grę kryty przekaźnik , start poprzez wszystkie dzieci zdejmują buty , umieszczając je w stos . Mają wszyscy uczniowie , a następnie odwrócić się od sterty butów , jak buty się wymieszać . Podzielić graczy na dwie drużyny i ich układanie około 5 do 10 metrów od stosu . Kiedy mówisz : „Idź „, pierwsi gracze w każdym wyścigu linię do stosu , aby znaleźć swoje buty. Jak tylkogracz znajdzie swoje buty , stawia ich na nogi i wyścigi z powrotem do linii swojego zespołu . Kolejny gracz w kolejce , a następnie robi to samo . Kiedy wszyscy członkowie jednej drużyny mają swoje buty z powrotem , to wygrać . Aby uczynić grę bardziej trudne , nie każdy gracz znaleźć buty z kolegą z zespołu za nim , zamiast jego własnych butach.
Kambuz na wolności

gra wyścigowa dla młodsi uczniowie , kambuz na wolności zaczyna się od wyboru jednego gracza za” utracone kambuz . ” Wyrównać resztę zawodników jednego pliku , umieszczając ręce na barkach zawodników przed nimi . Linia ta służy jako ” pociąg „, apierwszym zawodnikiem w linii staje się”dyrygent „. Mają stracił rachubę kambuz do 30 , podczas gdy głowice pociągiem z wagonu . Razutracone kambuz osiągnie 30 , ona wyścigi po pociągu . Musi spróbować oznaczyć ostatniej gracza w linii tak, że staje się częścią pociągu ponownie. Dyrygent ma prowadzić jej pociąg od utraconej kambuz najlepiej jak potrafię. Razutracone kambuz tagi ostatniego gracza w pociągu , ona staje się nową ostatniego gracza ,stajenowy dyrygent kambuz istracił gra zaczyna się od nowa . Międzynarodowy
czarnoksiężników , Potwory i Elfy

akcja gry ” rock, Paper , Scissors , ” działalność ta zaczyna się od podzielenia graczy na dwie drużyny . Pokazaćgraczom trzy podstawowe ruchy : kucając ( potwory ) , trzymając lewą rękę do sufitu ( czarnoksiężnicy ) i wskazując na uszach ( elfy ) . Rozdzielenia zespołów tak każda grupa stoi tuż za jedną stronę linii w środku pokoju . Jak policzyć do 10 , zespoły muszą zdecydować , w którym istota chcą wybrać z czarnoksiężników , potworów czy elfów . Po osiągnięciu 10, zespoły muszą przedstawić swoich przeciwników swoją decyzję poprzez jeden z ruchów nauczyłeś je wcześniej. Potwory pokonać elfy , elfy pokonać czarnoksiężników i czarnoksiężnicy pokonać potwory . Drużyna przegrana musi spróbować i uczynić go do ściany na ich stronie pokoju w celu zachowania bezpieczeństwa . Zwycięska drużyna musi spróbować oznaczyć wielu wrogów, jak to możliwe . Jeśligracz zostanie oznaczony , że dołącza do zespołu przeciwnika . Gry na tyle rund , ile chcesz , albo aż wszyscy gracze są na jeden zespół .

Dodaj komentarz