Jak utworzyć Paladyna dla Dungeons & Smoki

Tworzenie dobrego paladyna w Dungeons & Dragons może różnić się nieco w zależności od tego, co edycja gry, w której planujemy grać , ale są pewne uniwersalne prawdy , które obowiązują w każdym paladyn w każdej wersji D & D lub Advanced D & D. Odtwarzanie paladyna nie należy lekceważyć , a większość mistrzów w lochach zarezerwuje przywilej dla bardziej doświadczonych graczy, którzy mogą przestrzegają ograniczeń fabularnychPaladin (czyliświęty rycerz ) faces.Things Będziesz Potrzebny ładunek ” Podręcznik gracza ”
Lista uprzywilejowanych bóstw dla sfery
Pokaż więcej Instrukcje
1

Rozpocznij pomysł dlaczego chcesz grać paladyna . Wiele osób chce grać paladynów z powodu mocy klasy postaci , ale jeśli powiedzieć DM chcesz grać paladyna dla władzy ,DM powinny zestrzelić pomysł . Zamiast tego mają fabuła ,trochę wyjaśnienia , kim byli przed wami zaczął trenować , by stać sięrycerzem.
2

Wybierz bóstwo do czczenia . Wynika z tego, co Bóg twój charakter powinien zależeć nieco na moralności , który ma na charakter i coDM zaplanował dla kampanii , w tym , co światgry toczy się w. W Zapomnianych Krain , Torm jest zawszedobry wybór .

3

Rzuć swoje statystyki lub określić je jednak swoje DM wybiera . Aby stworzyć dobrą paladyna , trzeba wysokie statystyki w wielu dziedzinach , zwłaszcza charyzmy i siły . Wysoka mądrość i konstytucji są również dobre . Ponieważpaladyn nie jestpodstawowa klasy zawodnikiem, na niższych poziomach nie będzie tak skuteczny jak wojownik na rozbijając rzeczy , ale to nie równa się w końcu.
4

Zastanów się, co , jeśli w ogóle , klasa prestiż będzie postępować . Dla krasnoludzkich paladynów ,Młot Moradina klasy prestiż jest dobry . Morninglord klasy prestiż jest dobry dla paladynów , którzy chcą skupić się na zabijaniu nieumarłych .
5

Porozmawiaj DM. Jedną z najtrudniejszych rzeczy na temat odtwarzania paladyna jest przestrzeganie kodeksu etycznego bóstwo paladyna wymaga od niego . Upewnij się przed rozpoczęciem gry , że ty iDM uzgodnić ograniczeń bóstwa postać obserwuje. Będzie unikać W grze argumentów i nieporozumień . Imperium

Dodaj komentarz