Jak ominąć A5 w Castlevania : Dawn of Sorrow

” Castlevania: Dawn of Sorrow „, wraz z jego siostrą gry ” Aria of Sorrow ” toodejście od typowej ” Castlevanii ” przesłance . Zamiast grać jako jeden z klanu Belmont – rodziny łowców wampirów przysięgłych w pokonaniu Draculi – grasz jako Soma Cruz, pre- wcielony Dracula na wyprawę , aby odzyskać swoje ciemne moce. Pomimo odmiennej fabuły , ” Dawn of Sorrow ” zachowuje charakterystyczny styl gry innych „gier ” Castlevania : elementami RPG , różnych broni i przedmiotów do wykorzystania, jak i dużych poziomach labiryntu – tak często może pozostawiać odtwarzacza mylić . Piąty w ” Dawn of Bolesnej ” nie jest wyjątkiem . Instrukcje
1

Backtrack skąd właśnie walczył Balore – obszar 5 w Dawn of Bolesnej rozpoczyna się natychmiast po walce z bossem – do Wizardry Lab. Walcz przez różnych potworów , aż dojdziesz do wejścia do pokoju, w którym walczył pierwszej Golema . Nie idź do pokoju Golem .
2

Wskocz w prawym górnym korytarzu nad wejściem Golem obsługą . Zabić wrogów tutaj i kontynuować do przodu , aż znajdziesz swój postęp , który został zablokowany przez zamkniętą bramą strzeżoną przez stworzenie . Zabić stwora , a następnie wycofać się ponownie. Powrócisz do pokoju nad pokoju Golem , gdzie spadł w dół z platformy podczas pierwszej sesji BackTrack .
3

Weź prawy górny wyjście z pokoju i zabić szkielety czeka na ciebie tam. Przełącz się do pokoju nad tym pokoju , a następnie skręcić w lewo ścieżką dojść do nowej komory z kilkoma Manticores . Zabij je i zbadać cały pokój do wypełnienia swojej mapie , a następnie opuścić i podjąć właściwą drogę zamiast . Spowoduje to w nowym Warp Room .
4

Weź osnowy z powrotem do zaginionej Village i wprowadzić sklep młota. Zakupu ” Castle Mapa 2″ element z Hammera , wraz z innymi przedmiotami może chcesz lub potrzebujesz . Zapisz grę w pokoju w pobliżu zapisać , a potem warp do laboratorium Czarodziejstwa .
5

Kontynuuj skoków wspinać się po pokojach , a następnie skręć w prawo zjazdem , gdy przyjdziesz do niego . Zabij rzeźników i czarownicę studentów w tym pokoju , a następnie podjąć prawy górny wyjścia. Spowoduje to do komory z barykady bloku lodu .
6

Skocz na platformę w środku pokoju . Rozpocznie się ku górze w kierunku bloków lodu na suficie .
7

Dotknij wszystkie bloki lodu , jak podnosiplatformę , a następnie Crouch uniknąć barykadę na górze . Zeskoczyć z platformy , gdy wszystkie bloki lodu zniknęły i wyjście poprzez prawej stronie pokoju . Spowoduje to przejście do następnego poziomu ,” Garden of Madness „.

Dodaj komentarz