Jak obliczyć modyfikator ataku na Dungeons & Smoki

modyfikator ataku jestliczba dodawane lub odejmowane od podstawy walca kości i ataku premii w ” Dungeons & Dragons ” walce. Podczas bonus atak bazowy jest zazwyczaj trwałe, twój atak modyfikator może się różnić pomiędzy celami w jednej walce , a nawet tego samego wroga, w różnym czasie . Modyfikator ataku oblicza się biorąc pod uwagę bieżące warunki pola walki , które pomagają lub utrudniają sukces swojego kolejnego ataku . Instrukcja
1

Zacznij modyfikator ataku baza od 0 . Różne wartości będą dodawane lub odejmowane do niej, jak określić, które z nich zastosować .
2

Dodaj 2 do modyfikator ataku , jeśli masz bojową przewagę przed swoim wrogiem . Masz przewagę bojową , kiedy można zobaczyć swój cel i jest w fizycznie trudnej sytuacji, nie może cię zobaczyć , nieświadoma swojej obecności , walcząc jeden z sojuszników na jego przeciwnej stronie lub cierpi z psychologicznego lub magicznego efektu takiego jak zaskoczenie lub oszałamiające. Raz na spotkanie , możesz zyskać przewagę bojową , wykonując udany czek Bluff z przeciwnikiem .
3

Odejmij 2 od modyfikator ataku , jeśliobrońca jest lub tyłu obudowy , takie jakniski ściany,małe drzewo lubduży mebel . Odejmij 5 , a nie wtedy, gdy pokrywa jest lepszy . Dotyczy to w sytuacji , gdy atakuje kogoś, kto jest za okno , rusztu lub strzałki szczeliny .
4

Odejmij 2 od modyfikator ataku jeśli przeciwnik jest ukryta . Stosuje się, gdy Twój przeciwnik jest lekko przysłonięty przez przyciemnione światła, dymu lub opadów atmosferycznych , lub jest mocno zasłonięty przez szczególnie gęsty dym lub liści , ale stoi obok ciebie . Odejmij 5 , a nie wtedy, gdy obrońca jest całkowicie zasłonięte całkowitej ciemności lub niewidzialności , albo jest mocno zasłonięty w pewnej odległości od ciebie .
5

Odejmij 2 , jeśli są podatne , w jakiś sposób ograniczone lub wypalanie broń na długo Zakres . Dodaj 2 Jeśli ładowanie przeciwnika . Imperium

Dodaj komentarz