Pomysły Złap wyrażenie do gry

Złap wyrażenie jestsłowo zgadywania gry dystrybuowane przez firmę Hasbro . W grze jeden z graczy stara się pomóc jego koledzy z drużyny odgadnąć określone słowo lub frazę , nie mówiąc jakąkolwiek część frazy docelowej , pisma zaczyna się lub słowo, które rymuje się z nim . Możesz tworzyć własne wariacje jeśli lubisz słowo zgadywania gry , ale nie własny połów frazy. Słownik Guessing

Być może najbardziej prosty sposób, aby generować słowa dla domowych słowo zgadywania gry jest, aby wybrać losowo słowa ze słownika kieszonkowego . Ustawić czas, przez kilka minut i zawodników foteli tak, że na przemian przez zespół . Gdygracz dostaje słownika , powinna przerzucać nim , wybierz słowo , spróbuj uzyskać jej zespół to przypuszczam , a następnie przekazać je , gdy robią . Zespół nie trzyma słownika , gdy dzwoni czasowy otrzymuje jeden punkt .
Zbiory tematyczne Słowa

zmienność najlepsze dla określonych zdarzeń , takich jak w czwartej partii lipca , baby shower , wieczór kawalerski lub wieczór panieński . Stwórz listę słów , które pasują do tematyki strony . Czwarty lipca impreza , na przykład , mogą mieć słowa i zwroty takie jak ” flaga ” ” czerwony, biały i niebieski , ” ” Deklaracja Niepodległości ” i ” fajerwerki „. Aby utrzymać jednego gracza z wiedzy wszystkie odpowiedzi z góry, mieć kogoś, kto nie będzie grać w gry wygenerować listę, lub dać wszystkim graczom 10 minut prywatnie generować słowa na początku gry.

niska łącze Wariant

Niektórzy ludzie wolą bardziej kontemplacyjnego wersji gry . W wariancie niskiej prędkości , każdy gracz ma tylko jedną próbę zbierając słowa docelowego . Ustawić czas, przez pięć minut , po czym ktoś , kto nie domyślił traci swoją szansę . Każdy gracz może zwrócić się do trzech pytań przed zgadywać , i może zrobić jej przypuszczenia w każdym momencie. Prawidłowe przypuszczenie zarabia describer jeden punkt i guesser dwa punkty . Gracze przedstawić swoje domysły prywatnie na papierze . Dla wariantu bardziej strategicznego , gracze odgadnąć głośno iprawidłowe przypuszczenie kończy rundę .
Słowo Sieć

Celem tej zmiany jest utworzenie wolnego skojarzeniowym łańcuch , który kończy się słowem docelowym . Każda runda ma jeden guesser i jeden describer , z innymi graczami tworząc jury . Describer ijury zna słowa docelowego . Picking losowy słowo na początek, na guesser i describer zastępców jednego słowa wolnych stowarzyszeń z ostatnim słowem mówionym . Celem describer jest , aby wybrać słowa, które w prowadnicy łańcucha Guesser za skojarzeń do słowa docelowego. Jury może zawetować każdą wiadomość, że jest za dużo skoku ze słowem wcześniej. Imperium

Dodaj komentarz