CGSD Bump Texture Narzędzia

Graphics Computer Systems Development Corporation , lub CGSD , stworzył zestaw narzędzi wypukłości tekstur w programie Adobe Photoshop . Narzędzia są plug-iny , które działają wewnątrz Photoshop jako opcji menu. Asortyment wtyczek tworzy mapy tekstury, czyli wzór stosowany do powierzchni grafiki komputerowej . Chociaż konwencjonalne mapy tekstur zapewniają kolor i przezroczystość wzory , tekstury nierówności powierzchni normalnych wzorców dostarcza wektor . Shape – Z – cieniowanie Narzędzia

kształt – z- cieniowania wtyczka jestzestaw narzędzi , który guz wywodzi tekstury zmiany wysokości od cieniowania w obrębie obrazu. To narzędzie pomagakomputer ustalić cienie od rzeczywistych obrazów. Jest równieżfiltr do tworzenia mapy bump z kilku zdjęć jednocześnie.
Narzędzia Bump – Usuwanie

narzędzie wtykowe usunięcie guz jestfiltr do usuwania zacienione obszary z obrazu z danych gula -map . Usuwanie cieniowania z mapy kolorów sprawia, że ​​obiekty wyglądają bardziej realistycznie, jakmapa nierówności określa obiekt pojawiazacienione . Imperium Wave – Bump Synteza Narzędzia

fala – gula narzędzie syntezy tworzy tekstur , które symulują powierzchni oceanu . Symuluje fale oceanu interpretując Swell siła wiatru i czynników , które wchodzą w plug-in. Tekstury zawiera morskiej piany i białe szczyty fal wynikających z żądanej prędkości wiatru wraz z kolorem wody , w zależności od koloru i zachmurzenia nieba . Uruchamianie obrazów w animowanym pętli zapewnia ruch i realistycznie patrząc ocean.
Rotor – strug Narzędzia

Aby wywołać efekt , żeprop śmigłowiec na wody powierzchniowe użyj narzędzia wirnik – strug . Za pomocą tego narzędzia , pianki morskiej i Whitecaps odpowiadać wir ostrzy śmigłowców . Kolor wody odpowiada koloru i stanu nieba , inaśladuje cień w wodziehelikopter nad wodą .
Stereo – pair Inwersja Narzędzia
< p >narzędzie para stereo inwersja to narzędzie, które tworzy mapę wysokość danych 3D z dwoma zdjęciami jednej scenie . Można użyć jednego lub dwóch aparat do robienia zdjęć do projektów 3D. Przy użyciu tylko jednej kamery , użyj statywu na płaskiej , równej powierzchni . Po zrobieniu pierwszego strzału , przesuń statywu bok bez obracania go lub aparat i bez zmiany wysokości dźwięków aparatu.
Synteza Narzędzia

narzędzie syntezy tworzy tekstury wzorce dla typowych materiałów . Prawdziwe materiały zawierają niedoskonałości , które mogą pojawić się płaskie i nierealne w 3D renderowania obrazu. To narzędzie pozwala na kontrolę zmian i niedoskonałości na powierzchni materiału w obrazie . Dwa narzędzia syntezy pomóc osiągnąć realistyczne obrazy, ; cegły i narzędzia syntezy rocka inarzędzia syntezy reakcji dyfuzji . Imperium

Dodaj komentarz