Zagranicznych Wnętrza gry dla dzieci

W dni przed pojawieniem się konsoli wideo , dzieci wewnątrz domu będzie musiał zachować się zajęte z gier planszowych i gier aktywności fizycznej , które zazwyczaj wymagają interakcji z co najmniej jedną osobą . Te typy bardziej społeczne gier w wielu formach . Istnieją różnego rodzaju wewnętrznych rozgrywanych na całym świecie , które mogą być nieznane dla amerykańskich dzieci . Co jestczas , panie Wilk ?

Gra często grał w Australii . Wymaga dużego, obszar wolny od przeszkód . Jeden gracz jest oznaczony wilka , a on stoi tyłem do reszty grupy , która musi byćprzynajmniej dwóch, na drugim końcu pokoju . Grupa krzyczy tytuł gry, awilk odwraca się i daje im czas , np. Godzina piąta . Członkowie grupy podjąć odpowiednią liczbę kroków do przodu , więc w tym przypadku pięć. To prowadzi zgrupy zbliża się do wilka , aż w końcu odpowiada ” razem obiad ” i ściga grupę z powrotem do linii startu , aż łapie jednego , który następnie staje sięwilkiem .
rzucaniePlac

tradycyjny chiński grą dwóch osób lub dwóch zespołów . Prostokąt o 24 przez 12 cali jest wycięte z papieru , a następnie podzielone na dwie części , więc są dwa kwadraty obok siebie. Potemmarker ustalono rozsądny dystans do rzucania z kwadratów na wieki uczestniczących dzieci . Każdy gracz ma obiekt do rzucania , taki jak worek ziarna lub płyty kartonowego . Biorą go z kolei rzucić ich obiekt w samym placu umieścił ich przeciwnik ich obiekt. Gracz otrzymuje dwa punkty za to ani jednego punktu do rzucania do pustego placu , azwycięzcą jestpierwszy 10 . :
Ślepca Różdżka
< p> to jestbardzo stary, brytyjski gry . Grupa co najmniej trzech osób się za ręce w kręgu i tańca z akompaniamentem muzycznym wokół osoby, która ma oczy i trzyma laskę . Gdymuzyka cichnie , to zatrzyma się i luźne ręce . Ślepiec wskazuje laskę w jednym z nich , który przesuwa i trzyma drugi koniec i musi powtarzać hałasŚlepiec sprawia . Ślepiec to dotyka osobę z laską , aby spróbować dostrzec jego wysokość , a drugi kuca lub stoi na palcach , aby spróbować go oszukać . Jeśliślepiec odgadnie właściwą osobę , osoba ta staje sięślepy , inaczej ponownym uruchomieniu gra muzyka itrwa .
Zbiory Four Corners ( Las Cuatro Esquinas ) na Twitterze

jest togra idealnie udziałem hiszpańskiego pięciu graczy i duży , pusty pokój . Cztery z graczy stoją w rogach pokoju , podczas gdy ” IT ” stoi w środku . Jako „IT” klepie ręcecztery musi działać na przełącznik położenia względem siebie i „IT” próbuje dostać się do jednej z wolnych narożach. Ktokolwiek pozostanie bez rogu , a następnie staje się ” IT „. Imperium

Dodaj komentarz