Jak zrobić Code_Post.gfx dla Call of Duty : World at War

” Call of Duty : World at War ” jestpiąta pozycja w first-person shooter serii gier wideo , ale zaznaczył nowy sposób na kody do wejścia do gry. Wcześniej kody zostały wprowadzone przez konsolę w grze lub tekstu , ale teraz trzeba fizycznie edytować pliki w grze do wejścia lub aktywacji jakiekolwiek kody . Większość oszustów w grze są już zawarte w pliku , code_post.gfx , ale można utworzyć własną wersję pliku , który ma tylko kody mają być dostępne na jej temat. Instrukcja
1

Open ” Notatnik” lub innym podstawowym narzędziem . Programy, które automatycznie konfigurują odstępy między wierszami i zawijanie wyrazów , takich jak ” Microsoft Word ” nie będzie działać .
2

Wpisz żadnych kodów i kody , które mają być zawarte w pliku . Jeśli nie znasz kody na pamięć , można otworzyć ” code_post.gfx ” plik jest już na komputerze, aby skopiować i wkleić swoje ulubione .
3

Kliknij „Save” z „Plik” menu na górnym pasku narzędzi . Pojawi się okno Eksploratora Windows
4

Kliknij . „Zapisz jako typ pliku: ” liście rozwijalnej i kliknij przycisk ” Wszystkie pliki „.
5

Typ ” Code_Post.gfx ” jako nazwę pliku i zapisz plik na swoim „World at War ” katalog . Jeśli nie masz jeszcze przeniósł plik , trzeba będzie zastąpić aktualną ” code_post.gfx ” plik .
6

Kliknij „Save” do utworzenia pliku . Możesz przesłać go do witryny dla innych lub umieścić go w „World at War ” katalog . Imperium

Dodaj komentarz