Trouble

Zasady gry planszowe Trouble to gra planszowa produkowane przez Milton Bradley , który obejmuje próbuje przenieść znaki koloru , któregracz wybiera ze swego miejsca w domu do mety . Jedną z unikatowych cech usterek gry jestza pomocą którychmatryca jest walcowany. Odbywa się to poprzez naciśnięcie pop -O-Matic kostkę w środku gry , które pojawia się w powietrze umrzeć , wysyłając go w rolkę . Konfigurowanie Trouble

Trouble to gra, która może być odtwarzana przez dwóch do czterech graczy , jak są cztery zestawy kolorowych kołków . Każdy gracz otrzymuje cztery kołki w tym samym kolorze i umieszcza je w odpowiednio oznaczonym miejscu w domu na jego kolor. Jeśli tylko dwóch graczy gry, każdy może kontrolować dwa kolory indywidualnie ; inaczej, każdy gracz dostaje jeden kolor tylko .
Starting Out Of Home

Aby wydostać się z miejsca w domu ,gracz musi rzucić sześć. Aby rzucić kostką , zawodnik naciska na pop -O-Matic w środku planszy . Jeśli nie uda mu się rzucić sześć,kolej przechodzi na następnego gracza . Jeśligracz wyrzuci sześć, może umieścić swój utwór na pierwszym polu obok jego domu pozycji wyjściowej i nacisnąćpop -o-matic i przejść , że wiele miejsc . Za każdym razem,gracz rzuca sześć dostaje dodatkową rolkę . Gracz może poruszać się kawałek z jego miejsca w domu na przestrzeni rozpoczęciem razy wyrzuci sześć, lub przenieść kolejny kawałek , a nie sześć miejsc . Imperium przesuwał figury

Ruch elementów gry w kłopoty muszą być wykonane w układzie ruchu wskazówek zegara wokół stołu ; sztuk nie może przesunąć się do tyłu . Jeśli gracz ląduje na kartce innego gracza , może on wtedy usunąć grę kawałek tego gracza z planszy i powrócić do przestrzeni domu tego gracza . :
Przekroczeniu mety

kawałku zakończyć ścieżkę wokół planszy , musi skończyć przekroczył linię mety , która jest w tym samym kolorze jak sztukę . Gracze muszą wylądować na powierzchni mety dokładnie . Innymi słowy , jeśligracz ma cztery miejsca z własnej przestrzeni linię mety, musi on rzucić cztery dokładnie , lub nie może on przekroczyć linię mety . Może on zbliżyć się do linii , jeśli wyrzuci mniej niż cztery.
Wygrana

pierwszy gracz, który zbierze wszystkie cztery jego kolorowych żetonów do własnych przestrzeń mety jest zwycięzcą w opałach . Jeżeligra jest grana przez dwóch graczy i każdy jest kontrolowanie kolorów ,zwycięzca musi uzyskać wszystkie osiem znaków do odpowiednich pomieszczeń wykończenia . Jeśli grasz w ten sposób z dwóch graczy , każdy kolor musi nadal kończy się na mecie dopasowanie koloru znacznika . Imperium

Dodaj komentarz