Jak zrobić ILS wyładunków w Flight Simulator X

Microsoft ” Flight Simulator X ” togra symulacyjna , który pozwala latać mnóstwo różnych płaszczyznach , w tym wszystko od małej, płaszczyzny dwóch silników do 747 Lądowanie samolotu może być. niezwykle wyzwanie proces . Tryb lądowania pozwala na dostosowanie metryki swojej płaszczyźnie i doprowadzić samolot w dół , nigdy bezpośrednio sterowanie samolotem . Metryki sąmatematyczne lokalizacja i kąty swojej płaszczyźnie , które są odpowiedzialne za kierowanie ILS . Instrukcja
1

Approach zbiega podczas lotów w ” Flight Simulator X. ” W tej grze, każdy samolot może wykonać lądowania ILS .
2

Naciśnij klawisz ” Shift” i ” 3 ” w tym samym czasie , aby wywołać samolotu automatycznego GPS . Liczba wskaźników i odczytów pojawi się na wirtualnej kompas samolot i przewodnika poziomowania .
3

Kliknij przycisk ” PROC ” obok ekranu kompasu , aby włączyć tryb lądowania ILS . Tryb ” Podejście ” będzie domyślnie podświetlony . Pojawi sięliczba nowych okien , jaksamolot przejmuje sterowanie samolotem od lewej do prawej .
4

Zmiana ” ILS Częstotliwość” do częstotliwości blisko 90 stopni do poziomu z samolotu . Typowa częstotliwość ILS jest 105 , w dużej mierze dlatego, że pozwoli to utrzymać samolot dość poziom krzywej , ale wystarczająco dużo , aby zejść z samolotu na pas startowy .
5

niższa liczba w oknie ” MSR ” zwalniać z samolotu w dół , jak wylądować . Kontynuuj opuszczanie okna MSR i częstotliwość ILS , jak zbliżyć się do uciekiniera i ziemię .
6

Zatrzymaj na uciekiniera do zakończenia lądowania ILS . Po wylądowaniu częstotliwość ILS powinien czytać 90 stopni a MSR Okno powinno czytać 0 . Imperium

Dodaj komentarz