Sims 3 Mesh Tools

” The Sims 3 ” to gra na PC , które pozwala na tworzenie własnych rodzin Sim ludzi i stworzyć wirtualne życie dla nich. Obejmuje to projektowanie i budowanie domów , dekorowanie domów z obiektami w grze, zakup odzieży w grze i projektowanie sposób każdy sim wygląda . Aspektem, który przyciąga twórców do ” The Sims 3 ” jest zdolność do tworzenia treści i umieścić niestandardową w grze , jak również pozwolić innym , aby pobrać i wykorzystać zawartość . O

” The Sims 3 ” to gra, 3 – D , ze wszystkich ludzi i obiektów utworzonych za pomocą programów artystycznych 3-D . Siatka jeststruktura, która nadaje kształt obiektów 3-D w grze i pozwalaobiekt wziąć formularz jak meble, interaktywnych przedmiotów , odzieży , a nawet włosy. Członkowie społeczności Sims rozwijać wtyczki do istniejących narzędzi 3-D , a nawet tworzyć zupełnie nowe narzędzia , które umożliwiają inne Sims gracze zrobić niestandardową zawartość siatki 3-D do ” The Sims 3 „.
MilkShape 3D

MilkShape jestniskiej wielokąta modelowania 3 – D narzędzie przyjęte przez twórców treści w trakcie rozwoju siatek do ” The Sims 2 „. Ten program jest kompatybilny z ” The Sims 3 ” i nadal jestgłównym narzędziem tworzenia siatki 3 – D do zawartości niestandardowej. MilkShape wymaga zainstalowania wtyczki tworzone przez społeczność , które pozwalająprogram do importu i eksportu plików z siatki , które współpracują z ” The Sims 3 „. Ten program ma bezpłatną wersję próbną i do pobrania , ale trzeba zapłacić, aby dalej używać jakoMilkShape narzędzie siatki 3 – D . Imperium The Sims 3 Workshop

Sims 3 Workshop to program opracowany przez zespół twórców treści na stronie Sims zasobami , który znany hosting treści i tworzeniu narzędzi , które pozwalają fani Sims rozwijać własne treści . Warsztat jestdarmowy program, który działa równolegle MilkShape pośrednictwem wtyczek i importu . Po utworzeniu i wyeksportować kształt oczek od MilkShape , można dodatkowo modyfikować jej wygląd i klasyfikowania funkcji obiektu w warsztacie . Po zakończeniu edycji siatki , Warsztat eksportuje go do pliku , że ” The Sims 3 ” rozpoznaje jako obiekt .
Dodatkowe programy

Nie tylko obsługuje MilkShape plug- iny niezbędne do interakcji z ” The Sims 3 ” obiektów i siatek , ale wspiera także przywóz z wielu innych programów do modelowania 3D. To pozwala na tworzenie obiektów 3-D w programach takich jak Blender , Wings 3 – D i Google SketchUp Pro i eksportować je w MilkShape obsługiwany format pliku . Po zaimportowaniu do MilkShape , może konwertować siatki do formatu niskiej wielokąta do edycji i korzystania z The Sims 3 Workshop. Imperium

Dodaj komentarz