Jak zrobić Ultra Combos na Killer Instinct na SNES

Jednym zgłównych zwraca z ” Killer Instinct ” na Super Nintendo jestrozbudowany system combo . Doświadczonych graczy może zrobić combo z 20, 30 lub – w przypadku graczy korzystających charakter Orchid – 40 trafień. Wykonywania długiego combo na przeciwnika jestznakiem umiejętności. Na końcu każdej walce , można zrobić Ultra Combo z co najmniej 20 trafień , pod warunkiem, Twój przeciwnik jest już blisko porażki . Instrukcja
1

Walka jak zwykle , coraz przeciwnika do drugiego paska zdrowia , który jest czerwony.
2

dalej robi obrażenia przeciwnika , aż jego pasek zdrowia jest w pobliżu miga czerwona strefa , lubostatni kwartał barze.
3

Zacznij combo , w dowolnym miejscu i czasie kombi , wejście Ultra zakończenie twojej postaci . Ultra zakończenie jestspecyficzny charakter sekwencji przycisk , aby używać do wyzwalania Ultra ruch ; może pracować tylko wtedy, gdy wykonanie wejście kończące gdy przeciwnik bar zdrowia miga na czerwono. Wejście Ultra kończąc Każda postać jest następująca :

B. Orchid : przytrzymaj wyjeździe , naciśnij przodu + Średni bić Łódź

Chief Thunder : przytrzymaj wyjeździe , naciśnij do przodu + Szybka bić Łódź

Żużel : nacisnąć do przodu , do przodu + Fierce bić Łódź

Fulgore : naciśnij przód , dół, dół – przód + Szybka bić Łódź

Glacius : przytrzymaj wyjeździe , naciśnij przodu + Fierce bić Łódź

Jago : roll control pad od dołu do przodu w Down -Away + Szybki Start

Riptor : przytrzymaj wyjeździe , naciśnij do przodu + Szybki kopniak

Sabrewulf : przytrzymaj przodu , naciśnij wyjeździe + Szybka kick

Spinal : roll z dołu do przodu + Fierce poncz

TJ Combo : przytrzymaj przodu , naciśnij wyjeździe + Fierce bić Łódź Imperium

Dodaj komentarz