Specyfikacje kontrolera na N64

Nintendo ma historię innowacyjnej rozgrywki i to może być przypisane do pomysłowych gier firmy i dobrze zaprojektowanych kontrolerów gier . Nintendo 64 został po raz pierwszy wydany w 1996 roku i jednym z głównych tematów rozmów w swojej premiery był sterownik N64 jest . Piąta generacja konsol do gier wideo jako pierwsze wyposażone w gry głównie trójwymiarowe więckontroler N64 został zaprojektowany , aby ten nowy sposób zabawy gier i instynktowne . Kształt

Jednym z najbardziej uderzających specyfikacji kontrolera N64 jest jego kształt . Najlepiej opisać jako „M” kształt ,kontroler posiada trzy uchwyty zaprojektowana , które odbędzie się w różnych pozycjach . Zaznajomieni D -Pad jest umieszczony na lewo do uchwytu ; sterownik analogowy jest umieszczony w środkowej rękojeści gdyreszta działania przycisków są umieszczone najbliżej skrajnej prawej uchwytu. Kontroler posiada również przycisk wyzwalania oraz port rozszerzeń z tyłu , na dodatkowych akcesoriów . Istnieją również przyciski „R” na górnych rogach kontrolera ” L ” i ​​.
Ruch

Gracze będą zaznajomieni z tradycyjnym D-pad , który jest składa się z czterech przycisków kierunkowych ; w lewo , w prawo, w górę iw dół . Jednakjoystick analogowy byłnowością , która została wprowadzona , aby pomieścić nowy trójwymiarowy rozgrywki większości Nintendo 64 gier . Analogowy joystick daje graczom większą mobilność w środowisku 3D. Jego umiejscowienie jest również ważnym czynnikiem w sukcesie kontrolera . Gracze mogą albo posiadać kontroler z lewej lub środkowej rękojeści . Tak czy inaczej,joystick jest w zasięgu , abydoznania wygodne .

Przyciski akcji

sterownik N64 oferuje szereg przycisków akcji . Przycisk „Start ” umieszczony jest w środku sterownika , a niebieskie ” A” i „B” zielone przyciski są umieszczone na prawej skrajnej stronie kontrolera . Te dwa przyciski są wykorzystywane do wykonywania czynności, takich jak skoki , przyspieszania i działa szybko . Istnieje równieżprzycisk „Z ” — czasami nazywany”spust ” — tyłu regulatora poniżej portu wyrównawczego . Przycisk ten jest tzw ponieważ jest używany do wyzwalania w wielu grach fotografowania.
C -Buttons

Nowością kontrolera N64 było wprowadzenie na C- cztery okrągłe przyciski — żółte przyciski. Są one umieszczone powyżej przycisków „B” i „A” i są określone w sposób podobny do D-pad . C- przyciski były pierwotnie zaprojektowane do sterowania aparatem z gry ” Super Mario 64 ” , tak abygracz mógł patrzeć w kierunku musieli przejść . Nowsze gry takie jak ” The Legend of Zelda : Ocarina of Time ” ewoluował użycia przycisków , pozwalając graczom na przypisanie do nich elementy , aby ułatwić do nich dostęp w trakcie gry

rozbudowa portu

port rozszerzeń to kolejny innowacyjny kontroler N64 . Został on zaprojektowany , aby pomieścić pakiet pamięci , którego użyto , aby zapisać gry , gdy gra tonery sami nie mają tyle wbudowanej pamięci . Może on pomieścić również ” Rumble Pack, który sprawia, że ​​” kontroler wibruje , gdy jest do każdego rodzaju zderzenia w grze . Ta funkcja dodaje do ogólnego wrażenia w grach i od tego czasu stał się standardowym elementem każdej poważnej gry kontrolera konsoli . Imperium

Dodaj komentarz