Icebreaker Gry grać w grupie młodzieży

gry Icebreaker pomóc członkowie grupy młodzieży pokonać wszelkie nieśmiałość lub lęk i zacząć czuć się tak, jakby wszystkie one są częścią grupy . Gry mogą pomóc każdy członek dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem , a oni się wszyscy śmiać , aby pomóc złagodzić wszelkie napięcia grupy. Imię Gry

Icebreaker gry pomóc członkowie grupy młodzieży nauczyć i zapamiętać nazwy nawzajem wiążąc siebie z ciekawych, zabawnych faktów . Na przykład , w Autograph Bingo gry , organizatorzy przygotowują karty bingo z kwadratów , które factoids o ludzi w grupie . Każdy z graczy dostaje karty bingo i długopis , i muszą okrążać pokój prosząc innego członka grupy młodzieży , czy pasują one do opisu na placu bingo. Jeśli tak, toczłonek podpisuje karty innych graczy na tym placu . Na przykład, jeślikwadrat mówi ” mówi w dwóch językach , „gracz musi okrążać pokój , dopóki nie znajdzie dwujęzyczną zawodnika autograf jego karty . Pierwszy gracz , który dostaje pięć podpisane kwadraty w rzędzie na swojej karcie bingo wygrywa.
Zbiory Gry fizyczne

gry fizyczne pomagają grupy młodzieżowe przełamać lody , dostarczając zabawne doświadczenie , gdzie członkowie muszą komunikować się , pracować w zespole i rozwiązywania problemów. Na przykład w ludzkich Knot Lodołamacz członkowie grupy młodzieży stać koła zwróconym na zewnątrz tak, że odchylane są w kierunku innych członków. Każda osoba po raz pierwszy podnosi lewą rękę , odwraca się i składa ręce z kimś po drugiej stronie kręgu . Powtórz ten proces z prawej strony, upewniając się, nikt nie jest w kręgu trzymając za rękę swojego sąsiada side-by -side . Grupa młodzieży musi komunikować się i współpracować, aby dowiedzieć się, jak rozwikłać ten węzeł ” ” ludzką bez złamania rąk .

Prywatne Fact Gry

Gry , które ujawniają fakty i dane o innych członków grupy młodzieży przyczyni się do wzmocnienia spójności grupy , pozwalając każdemu członkowi , aby dowiedzieć się o innych. Na przykład , w grze nigdy nie I Ever , członkowie grupy siedzą w kręgu i każdy trzyma się 10 palców . Na zmianę , każda osoba mówi: ” Nigdy nie kiedykolwiek „, a następnie osobiste rzeczywistości listą coś, czego nigdy nie robiłem . Na przykład , ktoś może powiedzieć: ” Nigdy nie kiedykolwiek poszedł skoki ze spadochronem . ” Inni członkowie grupy muszą spaść palec jeśli prowadzili tę działalność . Ten, kto pozostaje w grze z palcami podniósłnajdłużej wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz