Zasady Skip -Bo Dice

Wydany w 1995 roku przez rozrywki giganta Mattel , Skip -Bo Dice to gra szczęścia, samokontroli i prawdopodobieństwa. Gracze próbują odtworzyć kursy z nadzieją toczenia określonych numerów , aby zwiększyć swoje wyniki i wygrać mecz . Skip -Bo Dice jest przeznaczony dla dwóch lub więcej graczy w wieku siedmiu i góry. Konfiguracja gry

Umieść planszę pionowo na płaskiej powierzchni gry , takie jak stół lub blacie . Pozycji każdego z 12 kości na ich kwadratów na planszy . Na przykład , umieścić zielone kostki oznaczone ” 1 ” na zielonym placu oznaczonego ” 1 „. Istnieje 12 kwadratów o numerach od 1 do 12 , z których każda odpowiada jednej z 1 kostką . Spisać nazwiska wszystkich graczy na kartce papieru ołówkiem . Umieścić filiżankę kości obok planszy .
Gry

monetą w celu ustalenia , który z graczy zaczyna. Pierwszy gracz kładzie kości od 1 do 5 w plastikowym kubku . Po szybkim poruszeniem ,pierwszy gracz rzuca kostką na stół . Jeślimatryca odpowiadająca najniższej wolne pole na planszy zostanie wyrzucona z numerem zmierzyć się ( w tym przypadkumatryca oznaczony ” 1 ” ) ,gracz kładzie kostkę na placu . Jeślimatryca oznaczone ” 2 ” został również walcowane twarz w górę, odtwarzacz również miejsc , które padły na jego odpowiednim placu , i tak dalej . Gdy wszystkie odpowiednie kostki znajdują się na ich pola w celu ,gracz zbiera pozostałych kości , umieszcza je do naczynia i rolki raz w próbie dalszego wprowadzania w kości . Jeśligracz nie wypełnić najniższe wolne pole z odpowiednią matrycę , grać przenosi do odtwarzacza po lewej stronie , który spada kolejne pięć kości do kubka . Imperium podejmują ryzyko

Gdygracz wypełnia najniższa zajmowany plac z odpowiednią matrycę , że gracz może wybrać , aby zakończyć swoją kolej , zamiast kontynuować toczenia . W takim przypadku , że gracz otrzymuje punkty równe wartości numerycznych na ostatnio grał matrycy. Na przykład, jeśligracz wyrzuci wszystkie pięć kości na początku swojej tury i jest w stanie wypełnić „12” kwadrat , że gracz może chcieć , aby zakończyć swoją kolej , aby zdobyć 12 punktów . Jeśli gracz zdecyduje się kontynuować toczenia (znowu próbuje wypełnić kwadrat „1” i pracy z powrotem na pokładzie ) , a nie toczyć niezbędne „1” umrzeć , że gracz straci wszystkie wcześniej zdobyte punkty , które z kolei . Gracze często uważają, że jest celowe , aby zakończyć swoje tury wcześniej, niż ryzykować zarobione punkty nakilka.
Wygrana

pierwszy gracz, który osiągnie 50 punktów inicjuje część końcowego grę gry. Wszyscy pozostali gracze otrzymują jedną turę w próbie pokonał gracza z 50 punktami . Gdy wszystkie inne odtwarzacze skręcić ,gracz z największą liczbą punktów wygrywa. Jeśli dwóch graczy zakończyć natomiast związany z 50 punktów , wszyscy gracze wznowić regularną grę , dopókigracz osiągnie 75 punktów . Że gracze natychmiast wygrywa grę . Imperium

Dodaj komentarz