Jak Beat Booster na Wieżę Mario RPG

W grze ” Super Mario RPG : Legend of the Seven Stars , „dziecinna Wzmacniacz posiada człowiek o imieniu Księżniczka Peach niewoli w swojej wieży . Mario musi przeniknąć Wieża Boostera ją ratować przed Booster zmusza księżniczkę o rękę . Wieża Boostera jest pełen pułapek , tajemnic i swoich wiernych sług zwanych Snifits . Na szczycie wieży , dwa przebiegli magowie czekać na przyjazd i zrobią wszystko , aby zatrzymać cię od pogoni za Booster . Instrukcja
1

Wybierz Wieża Boostera na mapie świata . Idziesz do wejścia do wieży i próbę otwarcia drzwi, który jest zamknięty , ale jeśli odwrócić Bowser przybywa do wyważyć drzwi . Wejdź do środka .
2

Przełącz się na bloki i przejść przez drzwi , by dotrzeć na drugie piętro . Uniknąć niekończącego się parada wrogów Snifit które przychodzą przez drzwi , chyba że chcesz walczyć z nimi na doświadczeniu .
3

Czekaj na pociąg Boostera przejść przez ciebie w pokoju obok, a następnie go poprzez wschodnich drzwi. Wspinać się po schodach , aby dostać się na trzecim piętrze .
4

Dodge bomby spaceru w tym pokoju . Idź na dół pierwszą ścieżkę widoczny , jeśli chcesz złapać potężną broń . Pozycja Mario tak , że stoi na żółtym bloku i stoi prawo. Skakać z platformy i lądujesz na huśtawce na podłodze poniżej Ciebie. Bomby spadają na ziemie drugim końcu huśtawce , rzucając cię z powrotem . Trafisz na klatkę piersiową i uzyskać Masher .
5

Powrót na trzecie piętro i przejdź przez drugie wyjście . Przełącz przełącznik przed sobą . Idź do następnego pokoju .
6

skok lub walczyć z Bills Bullet latające na ciebie w pokoju obok . Na końcu korytarza , walczyćSnifit odpowiedzialny za strzelanie Bills Bullet . Gdy go pokonasz , opuszczenie sali przez pobliski zjazd .
7

Zapisz grę w pokoju obok . Idź na ścianie portrety . Przerzucić obraz na czwartą , a następnie trzeciego , piątego , szóstego , drugim i pierwszym . Podnieś klucz Booster spada . Użyj klucza na drzwiach obok portretów . Masz broń Bowser w Chomp . Wyjść z pokoju .
8

Przełącz się na bloki , unikając latających wrogów . Na górze pokój , skok na huśtawce do pokoju obok .
9

Weź klucz po drugiej stronie pokoju . Aby dostać się tam bezpiecznie , skok na zaledwie paneli oznaczonych monety. Jeśli wejdziesz na panelu nie naznaczonej monety , trzeba walczyć z wrogiem . Używaj klawisza na północnym drzwi , aby dostać buty Powiększ , a następnie wycofać się do poprzedniego pomieszczenia i pozostawić przez zachodnich drzwi.
10

Uruchom za ścianą w sąsiednim pokoju , gdy Booster generuje kilka bomb na ty . Kiedy bomby eksplodują i Booster ucieka , wyjść z pokoju .
11

otwierać drzwi do zewnętrznego tarasu, na którym znajduje brzoskwini . Przy próbie otwarcia drzwi , pojawi Booster . Mario biegnie za pobliskich zasłony . Snifits zacząć otwierać kurtyny patrzeć na Ciebie . Przenieś Mario więc stoi za zamkniętą kurtyną , gdySnifit otwiera jeden . Nie dać się złapać i Booster oraz jego Snifits otworzyć drzwi i wyjść. Jeśli złapany przez Snifits w kurtyny otwarcia mini gry , jesteś zmuszony do walki Booster. Użyj Mario Super Jump i Bowser w Chomp zabrać go w dół .
12

wyjść na taras i są konfrontowane przez Knife facet i Tarka Guy . Kiedy rozpoczyna się bitwa , wyjąć Knife chłopaka za pomocą ataków fizycznych lub magii ognia . Z nożem Guy żyje,duet nie może złączą i moc swoich umiejętności. Zabij ruszt chłopaka z thunder magii lub ruchów fizycznych . Gdy oba są martwe , Booster Wieża jest zakończona . Imperium

Dodaj komentarz