Jak zrobić Skybox w UDK

UDK jestzestaw do tworzenia gier wideo , który wykorzystuje silnik Unreal . Można tworzyć niestandardowe typy gry , mapy i modów z UDK . Skybox w UDK jestantena nakładki , który zwiększa szczegółowość i atmosferę obejmującą mapę. UDK posiada wbudowany Skybox materiałów , które można wykorzystać , można też importować nowe tekstury zwyczaj Skybox . Aby dokonać skybox na mapie w UDK , otworzyć przeglądarkę treści i wyszukiwania dla tekstury niebo oczek . Instrukcja
1 UDK

Załadowanie nowej mapy lub otworzyć już istniejący.
2

Otwórz Content Browser w górnej części ekranu i kliknij ” Wszystko aktywa „.
3

Kliknij na ” static siatek ” i wpisz” Niebo ” w polu wyszukiwania . Wybierz niebo siatki , które lubisz i przeciągnij go na obszarze mapy.
4

Przełącz do widoku z boku , aby uzyskać lepszy kąt siatki i rozwinął go na mapie świata .

5

kliknij prawym przyciskiem myszy na siatce Skybox otworzyć jego właściwości . Usuń zaznaczenie opcji postąpić, aby zapewnić właściwe Twój Skybox wygląda podczas gry : . ” Cienie rzucane „, ” Obsada cienie dynamiczne ” i ” statyczne odlewane Shadows” Zaznacz pola ” Akceptuj Lights ” i ” Akceptuj dynamiczne Lights” , aby włączyć te opcje na .
6

Kliknij „Save”, po ukończeniu mapy .

Dodaj komentarz