Magic the Gathering Zasady gry karciane

MagiaZebranie jestpopularna gra karciana strategia wymyślony przez Richarda Garfielda jako nauki w matematycznym prawdopodobieństwem . Wizards of the Coast ,firma, która jest właścicielem gry w karty , odnieść korzyści z gry w ogromnej popularności przez 1990 , rozwój systemów gry w turnieju i utrzymanie sklepów hobby w działalności na terenie całego kraju . Zasady gry mogą potrwać kilka gier, aby się powiesić , ale podstawy są dość łatwe do opanowania . Materiały potrzebne do odtworzenia

Każdy gracz Magic Gathering trzeba talii kart Magic ( zwanyLibrary) złożoną przez gracza co najmniej 60 pojedynczych kart . Gracz będzie też trzeba jakąś formę licznika śledzić jego całości życia w całej grze . To może być kolorowe koraliki, a specjalnie stworzony ” licznik życia” lub po prostu papier i ołówek . Każdy gracz rozpoczyna grę z 20 życia
Cel gry

gracz może wygrać grę MagiiGathering w jeden z dwóch sposobów : . Zmniejszyćprzeciwnika całości życia do zera lub nosić przeciwnika w dół , dopóki nie ma karty w lewo, aby czerpać z jego biblioteki . Zawodnik wykonuje zadanie strugania życie z dala od swojego przeciwnika za pomocą jego pokład , aby przywołać stwory i czary do walki w jego imieniu .

Składniki Podstawowe Magiczne Deck

istnieje pięć kolorów w Magic the Gathering : biały, zielony , niebieski, czerwony i czarny . Każdy z tych kolorów reprezentuje inny styl magii i ma czarów, ziemi (dla generowania zaklęcie oddając władzę ) i stworzeń związane i unikalnych mocnych i słabych stron . Większość pokładów magii zbudowane są z dwóch kolorów . Podstawowym dwukolorowy Magiapokład Gathering , biały i zielony , będzie wyglądać mniej więcej tak : 12 Lasy i 12 Plains (ziemne ), 10 białe stworzenia, 10 zielonych stworzeń imieszaninę 16 biały /zielony czarów
< . br>
ograniczenia karty

Gracze są ograniczone pod względem liczby każdej nazwie kartyMagiczny pokład może mieć . Generalnielimit czterech egzemplarzy każdego stworzenia , przeliterować lub artefakt może być włączone do pokładu , choć nie istnieje ograniczenie na ile ziemigracz może użyć . Unikalne legendarnych ” lub” Karty występują w Magic The Gathering i są oznaczone jako takie na karty do gry. Tylko jedna z tych kart (jeden z każdego legendarnej karty ) jest dozwolone na pokładzie Magii .

Pomysłem jest budowa Magic pokładu włączenie karty integralną zwycięskiej strategii gracza w ilości czterech, podczas gdy w tym karty, które mogą się przydać tylko w niektórych sytuacjach, gry w ilości jednego lub dwóch . To napędza prawdopodobieństwo uzyskania użytecznych karty wyższe i sytuacyjne karty niższe.
Włącz Struktura

gry jest podzielone na zakrętach , w którymgracz próbuje rzucać zaklęcia i przywołać stwory z jego magia pokład w celu zniszczenia przeciwnika . Gracz rozpoczyna grę rysując siedem kart z talii . Jeśli nie grunty ( niezbędna do rzucania czarów i przywoływania stworzeń ) jest rysowany na pierwszym pociągnięciem z pokładu ,odtwarzacz pokaże jego ręką do swojego przeciwnika , shuffle, i wyciągnąć ponownie.

Kolej rozpoczyna rysunek jednego karta z własnej biblioteki odtwarzacza , a następnie odtwarzanie gruntów (np. zwykły lub Las) karty . Ziemia tylko jedna karta może być odtwarzane na gracza kolei . Następnygracz może korzystać z tej ziemi, które generuje jedną manę jego odpowiednim kolorze ( zwykły jest białe , a las jest zielony ), aby rzucać czary /przywołać stwory z jego ręki . Każda karta w Magic The Gathering będzie miał koszt rzucania w jego prawym górnym rogu . Będzie to oznaczać, kolor i ilość many potrzebnej do umieszczenia tej karty do gry . Niektóre stwory i czary są odtwarzane bardzo szybko , podczas gdy bardziej potężne zaklęcia /stworzenia zrobić potrwać kilka zakrętów zbudować niezbędną manę do oddania . Poziemi zostały wykorzystane do jego mana rzucić zaklęcie lub przywołać stwora do gry , nie może być ponownie użyty do czasu następnej tury gracza.
Atakowanie przeciwnika

ogólnie stworzenia w Magic The Gathering mówi się, że ” choroba ” wzywający żestwór nie może atakować przeciwnikatury wniesienia go do gry. Do ataku przeciwnika ,gracz ” krany ” swoje stworzenie , obracając go w bok, aby wskazać,atak trwa. Jego przeciwnik używa własnych stworzeń w grze próbując zablokować atak. Każda istota będzie miała siłę i wartość wytrzymałości w dolnym prawym rogu swojej karty wskazujący , jak wiele szkody zajmuje i jak uszkodzenie może to potrwać .

Jeśli przeciwnik gracza ma stworzeń dostępnych zablokować atak , Creatures czynienia uszkodzenia siebie. Jeśli łączna obrażenia zadawane spełnia lub przekracza wartość odporności na kruche stworzeń , jest on usuwany z gry i umieścić w stosie kart odrzuconych dalej ” cmentarz „. Jeśliprzeciwnik nie ma stworzeń w grze do blokowania ,obrażenia otrzymuje bezpośrednio do niego ( 20 odjęcie od jego życia ogółu) . Stwór może atakować tylko raz na turę. Imperium

Dodaj komentarz