Wii Sports Bowling szkoleniowe Kody

Jeśli nie chcesz płacić za szkolenia w kręgle , można łatwo dostać się do następnego najlepszą rzeczą w kręgle w ” Wii Sports ” na Nintendo Wii. Tryb szkolenia w kręgle jest zaprojektowany , aby dostać się lepiej na podziały , strajków i kręty piłkę , ale to nie Pan jakieś dobre , jeśli nie możesz pokonać szkolenia . Znając kilka sztuczek i wskazówek pomoże Ci z powodzeniem ukończyć kurs kręgle na ” Wii Sports „. Idealne Finał Rama

Na ostatniej klatce mocy rzuca szkolenia , jestbardzo łatwy sposób uzyskać doskonały wynik . Line up prosto z obu poręczy , i rzucić piłkę prosto w dół albo poręczy – musi podróżować na szynie całą drogę . Gdy dojdzie do końca szyny , usłyszysz głośny trzask i wszystkie kołki będzie przewrócić.
Wyrównaj Dzieli Prawo

Kiedy na kręgle Sekcja podziały , jeśli trafisz na jeden ze sworzni na stronie z dala od innych pin tylko w prawo , to zawsze będzie rykoszet w drugiej pin . Aby zapewnić dokładne podrzucając , kiedy to zrobić , wrzucić piłkę wysoko w powietrze , kiedy zwolnić . Zapewni to, żepiłka idzie prosto , więc jeśli są właściwie przed piłkę , trafisz na stronę sworznia martwych i wbić drugą w dół . Imperium Don ‚ t wirowania na Spins

Kilka klatek dla sekcji wirowania można zrobić bez wirowania , po prostu w kolejce prawidłowo . Ramki od 1 do 6 , 8, 10 i 20 mogą być zakończone bez korkociągu . Najtrudniejsza z nich jest 10. Rama – na ten jeden , wrzucić piłkę prosto w powietrze i przez barierę . Może to sprawi, żepiłka prosto i bezpośrednio do kołka .
Ramki Spin

W sekcji pokrętła , ramki 12 do 19 wszystkie wymagają lewą ręką korkociąg , oprócz ramy 18 , co wymaga właściwej wirowanie . Line up naprawej dla ram 12 , 15 i 18 ; odlewej do klatki 14 , 16 i 19 ; i w środku do końca . Rama 19 wymaga ciężkiego korkociąg , ale dla reszty ,umiarkowany skręt reszty powinno załatwić sprawę . Imperium

Dodaj komentarz