Jak pokonać Foxhound w Metal Gear Solid

Przed I nadal chcę poinformować, że ten przewodnik zawiera możliwe spoilery do Metal Gear Solid . FOXHOUND jestgłówna grupa złoczyńców w Metal Gear Solid . Składają Liquid Snake, Revolver Ocelot , Vulcan Raven , Sniper Wolf, Decoy Octopus i Psycho Mantis . Niektóre znaki walczyć więcej niż raz , a inni nie walczyć wcale. Ten poradnik pokaże Ci, jak pokonać każdego szefa, wraz z niektórych wskazówek nie mogły znanych about.Things musisz
konsoli Playstation Foto Kopia Metal Gear Solid
Pokaż więcej instrukcja
Revolver Ocelot
1

rozpocząć tę bitwę , można zauważyć, że nie ma dostępnych radaru i że nie można przejechać przez centrum , ze względu na C4. Żadna z nich nie jest wielkim problemem , ponieważ jesteś w tak małym obszarze . Najpierw znaleźć miejsce , gdzie Ocelot będzie strzelać do Ciebie , ale może ograć łatwo. Jego kule ricochet ścian , więc należy być ostrożnym .
2

zwrócić szczególną uwagę na liczbę pocisków w ramach paska energii Ocelot jest . Kiedy to się skończy , nie może strzelać , dopóki nie ładuje . Skorzystać z okazji do strzału pistolet na niego , podczas gdy on przeładunek . Pamiętaj , że nie może atakować , dopóki jego pistolet jest całkowicie wypełniony kulami .
3

Powtórz te dwa kroki , aż go pokonać . Czas walki i trudności zależy od ustawień trudności. To może potrwać około minuty i to może potrwać pięć lub dziesięć minut. Przeładować szybko wykonać taktyczny reload naciskając R1 dwukrotnie.
Vulcan Raven ( M1 Tank)
4

Walka zbiornik może pojawić się przytłaczająca , aleszybki sposób przestań wypalania rund zbiornik jest do korzystania z plewy na początku . To nadal będzie w stanie strzelać z karabinu maszynowego , choć.
5

Uruchom blisko zbiornika i wyposażyć swoje granaty . Ty celem jest, aby rzucać granaty jak najbliżej pozycji strzelca zbiornika , jak to możliwe . Z bliska będziesz musiał uważać na zbiorniku działa cię , ale jeśli poruszać nim wystarczająco szybko , to będzie nieustannie próbuje zmienić swojej pozycji .
6

bliżej swoje granatów uderzył , tym więcej szkód możesz zrobić dla strzelca . Jeśli rzucasz granat prawo w otworze , będzie można pokonać strzelca natychmiast. Drugi strzelec wychodzi , chociaż, więc miej się na baczności i wykonać te same czynności jeszcze raz , by pokonać czołg.
Psycho Mantis
7

Po puk z Meryl , Psycho Mantis pojawi się i zrobić mu trochę psychiczny analizę Ciebie. Kiedy zrobić ,ekran zmieni kolor na czarny , z ” Hideo ” na górze ekranu .
8

Wykorzystaj ten czas , aby szybko przełączyć się do kontrolera portu Gracz 2 . Zapobiega Mantis z przewidywania ruchów i sprawia, że ​​łatwiej go pokonać . Wyposażyć gogle termiczne i będzie można zobaczyć w jego optycznego kamuflażu i strzelać do niego .
9

Każdy obiekt rzuca na ciebie ma określonego wzorca do niego . Zachowaj psychicznego uwagę ruchów każdy obiekt bierze i wykorzystuje to do przewidzenia ruchy jego ataków .
10

przynosi Meryl się , wbić ją ponownie, aby uniemożliwić jej fotografowania się . Następnie kontynuować strzelanie na niego, aż jego energia się skończy. Na koniec będzie próbował rzucić wszystko on ma na ciebie , więc szybko go wykończyć . Foto Foto Foto Sniper Wolf ( 1st Battle)
11

Meryl idzie w dół , trzeba będzie zdobyć karabin snajperski z wieszakiem pełnym. Po powrocie , znaleźć kryjówkę na stronie muru i wyposażyć diazepam .
12

Weź diazepam wygładzić swoje dążenie , a następnie wyposażyć gogle termiczne . To sprawia, że ​​łatwiej znaleźć Wilka na podeście . Idź i wyposażyć karabin snajperski . Gdy jesteś strzelał Wilk , jeśli ty lub twój strzela diazepam zabraknie , nie- wyposażyć karabin snajperski i iść za ścianą .
13

Pamiętaj , aby nie nadużywać diazepam , ponieważ będzie walczyć wilk później . Chyba, że ​​jesteśbardzo dobry strzał z drżącym kamery , to pomoże swój cel .
Ciecz Snake ( Hind D )
14

Po znalezieniu pociski Stinger i są gotowi do walki Ciecz, głowę na zewnątrz dachu wieży . Uniknąć ostrzał statku za pomocą otoczenie i dostosowanie pozycji.
15

pomocą żądła , gdy jesteś w bezpiecznej okolicy i ognia na niego . Po go uderzyć , on od razu strzelać do ciebie, więc znaleźć osłonę . Kontynuuj kroki w całej bitwie . Miej oko na radar , aby znaleźć w tylnej pozycji .
16

jego energia jest w połowie , będzie on wystrzelić rakietę , że wszystko będzie w istocie atak na dachu . Ukryj się za klatkę , aby zapobiec się prze uderzeniem . Pod koniec jego zdrowia , będzie ogień jeszcze jeden pocisk . Ukryj się za klatkę ponownie , aby uniknąć uderzenia .
Sinper Wolf ( 2nd Battle )
17

w tym ustawieniu będzie miał znacznie większą powierzchnię do pokrycia w śniegu pole . Znajdź jakąś osłonę , jak drzewo , i korzystać z diazepam . Następnie wyposażyć gogle termiczne i wyposażyć swojego karabinu snajperskiego .
18

Znalezienie Wilk będzie twoim pierwszym zadaniem . Ona ma dużo okładce przejść i zazwyczaj trwa od jednego miejsca do drugiego. Śledzić jej ruchy z karabinu snajperskiego . Kiedy zatrzymuje się , strzelać ją szybko , zanim trafia w ciebie . Trudniejtrudności ,szybciej ona trafia . Gogle termiczne pozwala zobaczyć jej ruchy lepiej .
19

Jeśli ona trafia cię , twój cel jest wyrzucony i może być trudno znaleźć ją ponownie. Najlepszym rozwiązaniem jest , aby nacisnąć R1 un wyposażyć karabin i pójść za okładki . Gdy jesteś gotowy , wyposażenie karabin ponownie i sprawdzić ją . Użyj diazpam gdy celem staje się chwiejny .
20

Inną sztuczką jest wykorzystanie Nikita pociski, jeśli masz jakiekolwiek . Znajdź jakąś osłonę , wyposażyć swoją wyrzutnię Nikita i ogień . Potrafi strzelać z nią pocisk karabinu , więc musisz być szybki . Nie stosować do wielu jednak, jak będzie trzeba je do następnej bitwy z Raven. Foto Foto Foto Vulcan Raven ( 2nd Battle)
21

Tym razem Raven nie można umieścić w siatce skrzyniach . Biega po okolicy ze swoim mini- gun , że nigdy nie zabraknie amunicji. Trzeba będzie uważnie śledzić na swoim radarze . Raven wizja stożek jest znacznie większy i ma tendencję do uruchomienia i dokonać gwałtownych skrętów szybko . Uważaj na skrzynie , które mieszczą się . Będą one zablokować pewne ścieżki , a także ujawnienia dodatkowych elementów .
22

Korzystanie pokrywę to najlepszy sposób , aby uniknąć uszkodzenia . Znajdź centralny obszar , gdzie można zatrzymać się , aby korzystać z wyrzutni Nikita i gdzie Raven przechodzi przez często, ale nie cały czas. To dlatego, że można korzystać z żadnych kopalń C4 czy Claymore uszkodzić go, gdy przechodzi przez obszar .
23

Pociski Nikita będzie Twój podstawową bronią dla tej bitwie . Użyj rakiet kierować za pośrednictwem sieci i uderzył Raven . On może zniszczyć pociski z jego pistoletu , choć , więc spróbuj i poskarżyć się na niego od tyłu . Jeśli podchodzi blisko Ciebie , nie- wyposażyć Nikita i uruchomić z niego . Użyj C4 , jeśli masz jakiekolwiek sadzone
24

słowo do ostrzeżenia : . Jako ze wszystkimi bossami ,trudniejszeproblemy ,trudniejszefem. Raven nie jest wyjątkiem w tym przypadku . Kiedy grasz na trybie ekstremalnym , że nigdy nie przestanie działać . Zawsze miej oko na radar tak , że nie nagle wkraść się na ciebie .
25

Po jego pokonaniu , Raven ujawnia prawdę o Decoy Octopus , więc nie martw się, jeśli ” Re zdezorientowany , dlaczego on nie jest w tym przewodniku
Metal Gear REX i płyny wąż
26

REX posiada cztery podstawowe tryby atakuje : . rakiety , Vulcan gun , Laser i jej stopy. Broń zostanie użyta w każdym innym ataku , ale uniku to powinno być łatwe . Jeśli znalazłeś kamizelek kuloodpornych , wyposażyć go mniejsze obrażenia . Jeśli jesteś daleko , to ogień rakiet i jeśli jesteś blisko , to należy użyć lasera . Jeśli jesteś zbyt blisko , będzie to krok na ciebie , zabija cię natychmiast.
27

dobry wzór do wykorzystania to niech REX ogień swój karabin , podczas gdy coraz wystarczająco daleko tak , że będzie użyć rakiet zamiast lasera . Gdy odpala rakiety , bliżej REX , wyposażyć Stinger , i ogień w radaru . Pociski nie może cię uderzyć , jeśli jesteś na tyle blisko REX . Natychmiast un wyposażyć Stinger , i Dodge pistolet podczas uzyskiwania powrotem w zasięgu rakiet . Określanie zakresów potrwa kilka prób , aby uzyskać , ale to łatwe do zapamiętania , gdzie być.
28

kopuła radaru jest zniszczony , można przejść przez story arc z ninja cyborg . Wąż nie będzie w stanie strzelać Ciecz w tym miejscu , więc nie martw się o to .
29

ninja został zabity , jego czas, aby zakończyć REX off . Tym razem , będziemy dążyć do cieczy w kokpicie . Według tego samego wzoru w kroku 2 , aby pokonać Ciecz.
30

REX jest zniszczona , będzie hit inna historia łuk przed walczyć plynny ręki do ręki szczycie REX . Masz ograniczony czas na tej części trzy minuty. Ciecz przez wbicie zaatakować go raz lub dwa razy i on przenieść się do innego miejsca . Co trzeci czas porusza się , atakuje i uniknąć ciosów rzucasz . Dodge ten atak , a następnie uderzyć go . Uważaj na jego opieką , ponieważ może Cię strącić REX i zabić. Po jego energia znika , zaatakować go na skraju REX go znokautować .
31

Podczas ucieczki , płyn będzie złapać do Ciebie . Użyj karabinu maszynowego ognia na niego . Zajmie to kilka ostrożnych ruchów wrażliwe celowania i zmienia pozycje , jak on często . Kiedy znajdziesz miejsce , gdzie można go uderzyć , pobyt w tym obszarze do czasu porusza się ponownie. Będzie przenieść miejsca około sześć razy , zanim uderzył w tunelu . Po katastrofie , po prostu usiąść i obejrzeć zakończenie. Imperium

Dodaj komentarz