Zasady gry Ryzyka

Czy masz pragnienie rządzić światem , ale nie może wydawać się znaleźć czas i energię , aby zrobić to w prawdziwym życiu ? Ryzyko gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad światem i nadal być w domu na kolację . Podczas gry planszowe mogą nie mieć odwołanie , jak kiedyś sam z bitew i strategii , Ryzyko to klasyczna gra , która jest zabawa dla wszystkich grup wiekowych . Jak grać

pierwszy krok w gry ryzyko jest zebranie armii . Każdy gracz otrzymuje taką samą ilość wojsk na podstawie liczby graczy : .

Jeśli istnieje sześciu graczy , każdy dostaje 20 armie
Jeśli istnieje pięć , każdy dostaje 25
przypadku . . . są cztery , każdy dostaje 30
Jeśli są trzy , każdy dostaje 35
Z dwóch graczy, każdy dostaje 40 armie

Następnie gracze rola jeden umiera . ; Gracz z największą liczbą idzie pierwszy , a gra następujące prawo. Z kolei gracze umieścić jednego przedstawiciela armii na dowolny z 42 obszarów; gdy gracz wybiera obszar , teraz twierdzi go . Gracze nadal to zrobić , dopóki wszystkie terytoria okupowane . Poterytorium jest okupowane , inny gracz nie może go zastrzeżenia .
Budowanie Armie

wszystkie armie są umieszczone , gracze są gotowi do walki . Pierwszy gracz, który poszedł na umieszczenie jego armie znowu zaczyna . Przed każdym ruchu , gracze zyskują dodatkowe armie w oparciu onastępujące elementy: ile terytoriach okupowanych (jedną armię na terytorium ) ; ile kontynentów zajęte ; i ile zestawów kart Ryzyko ma . Ilość wojsk oferowanych gracza jest oparta na następujących skalach :

Dodaj do liczby terytoriów i podzielić przez trzy. Jeśliliczba nie może być podzielona na trzy , a następnie użyć najwyższą liczbę podzielną przez trzy, i to jestliczba wojskgracz otrzymuje ( jeśliliczba terytoriów jest 13 , togracz dostaje cztery armie ) . Jeśligracz nie ma co najmniej dziewięć terytoria , wciąż otrzymuje trzy armie

Kontynenty są podzielone w tej skali : .

Jeśligracz kontroluje całą Azję , otrzymuje siedem armii < br /> Jeśligracz kontroluje całej Europie lub Ameryce Północnej , otrzymuje pięć armii
Jeśligracz kontroluje całą Afrykę , otrzymuje trzy armie
Jeśligracz kontroluje wszystkie z Ameryki Południowej czy Australii , on otrzymuje dwie armie . Łódź

Jeśligracz ma własny zestaw kart ryzyka ( albo jeden jeździec , Cannon lub karty żołnierz ), dwóch kart plus dzikie karty lub zestaw trzech jeźdźców , armat i żołnierzy , on można zarobić na karty w armii . Jeśligracz ma pięć kart , musi wymienić zestaw trzech kart dla armii przed jego następnej tury . A gracze zbierać karty , gdy z powodzeniem wygrywa bitwę w zajmując nowe terytorium . Imperium Walka Battles Katowice Katowice

Gracze mogą atakować nikogo innego terytorium , tak długo, jak terytorium chcą zaatakować przylega do własnej i mają więcej niż jedną armię na ich terytorium . Napastnicy ogłosić walkę , a kości są walcowane

atakujący rzuca czerwone kości . ; Obrońca rzuca białe kości . Jeśliatakujący ma cztery lub więcej wojska , rzuca wszystkie trzy czerwone kości . Jeśli on ma trzy armie , on rzuca dwoma kostkami ; jeśli ma dwie armie , wyrzuci jeden kości . Jeśli obrońca ma dwie lub więcej wojska , wyrzuci zarówno białe kości . Jeśli on ma jedną armię , rzuca jedną kostką .

Kostki są walcowane w tym samym czasie . Jeśli atakujący najwyższy matryca bije obrońcy największą kością ,atakujący wygrywa . Jeśli najwyższe kości krawat ,obrońca zwycięża . Jeśli dwa z atakującego trzech kości pokazał obrońcy dwie kości , a następnieobrońca traci dwie armie . jeśli matryca najwyższej atakującego traci na śmierć najwyższych obrońcy , ale umiera drugi najwyższy atakującego bije matrycy drugiego obrońcy , każdy gracz straci armię .

Gdyobszar jest zrobione ,atakujący gracz musi przenieść armie z jego terytorium do atakowania jednego po prostu twierdził, poprzez bitwy . On musi opuścić przynajmniej jedną armię na terytorium , z którego po prostu zaatakował . On także może wzmocnić jego nowy obszar , przesuwając niektóre z jego armii z sąsiedniego , terytorium łączącego do nowego terytorium . Aby zakończyć swoją turę , bierze kartę ryzyka i przechodzi kości .

Gracz eliminuje drugiego, zbiera wszystkie karty ryzyka pokonanego gracza , a może zarobić na więcej ich w armii .
< P >gracz, który kontroluje świat , zajmując każde terytorium na pokładzie , wygrywa grę . Imperium

Dodaj komentarz