Jak grasz Transformers ryzyka

? Ryzyko to klasyczny gracz – strategiczna gra. Gracze rywalizują o krajach i prowincjach z armii. Każdy z tych obszarów dajegraczowi określoną liczbę jednostek wojskowych w każdej turze , z którym mogą zdobyć więcej terytorium . Gracz, który podbija świat wygrywa . Istnieje wiele rozszerzeń i wersje tematyczne ryzyka , z których tylko jedna jest Transformers . Transformatory ryzyka przynosi grę planszową w świecie gigantycznych robotów . Chociażpłyta jest podobna i zajmuje kilka tematów z oryginalnej gry , Transformatory Ryzyko ma własny zestaw reguł , które trzeba nauczyć się grać poprawnie . Instrukcja
1

Wybierz grać albo jako Decepticon lub Autobot , a przeciwnik lub przeciwnicy wybrać podobnie . Decepticony są złe i transformatory są dobre Autoboty Transformers .
2

Wybierz jedną z czterech dowódców na twojej stronie , albo Decepticony i Autoboty . Czterej dowódcy do wyboru są : Megatron , Barricade , Optimus Prime i Bumblebee . Te są jak dowódcy jednostki ” Hero” i używaćośmioboczną raczej umrzeć niż sześciościennej do określenia szkody lub uchylania się w walce .
3

Na zmianę z przeciwnikiem lub przeciwnicy zawierania trzydzieści sztuk, lub ” roboty operacyjne ” , w jednej z 42 stref mapie Cybertron . Kraje i prowincje ryzyka zostały zastąpione strefami w Transformers ryzyka .
4

Wybierz karta referencyjna , gdy ty i twój przeciwnik umieszczeniu wszystkich trutni . Karta referencyjna po prostu wyjaśnia różne fazy gry w każdej turze. Istnieje sześć całkowite rundy w grze . Pod koniec sześciu rund ,gracz kontrolowanie większości stref wygrywa . Możesz kontrolować strefę poprzezrobota zajmują go .
5

Rozpocznij pierwszą rundę gry , pozwalającnajmłodszym graczem podjęcia swojej tury , która składa się z pięciu faz . Umieść swoje roboty , jeśli masz jakiekolwiek z miejsca . Morph bohatera lub lidera zespołu w każdym pojeździe lub w trybie robota , co daje różne możliwości w zależności od karty referencyjnej. Następnie atakować przeciwników , walcówka czarną kostką do ataku i białej matrycy do obrony . Toczyć ilość matrycy równa liczbie robotów atakujesz z . Na przykład , jeśli zaatakuje strefę z trzech robotów , roll trzy umrzeć . Twoje zwoje przeciwnik umiera równa liczbie robotów Używa do obrony . Gracz z najwyższymi wygranymi pojedynczej matrycy . Przegrany usuwa jednego robota do jego ” bruk „, w którymjednostka może być już używany. Możesz grać w karty Upgrade podczas walki dać premie do Twojego ataku oraz obronie jednostki . Gdy walka się skończy, odebrać kartę uaktualnienia i niech ktoś inny rozpocząć swoją kolej .
6

Powtórz krok 5 , dopóki każdy gracz grał na swoją kolej . To kończy jedną rundę . Skręt ponowne inicjowanie podejmowania aż sześć rund zostały zagrane . Gracz z największą liczbą stref w ciągu sześciu rund wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz