Jak utworzyć duchownego znaków dla Third Edition Dungeons and Dragons

Duchowni są zwykle sprowadza się do roli partii ” plaster ” w grze Dungeons and Dragons z powodu ich zdolności do wykorzystania czary leczące . Poświęć trochę czasu na zastanowienie się koncepcji swojej duchownego i korzystać z tych wskazówek , aby stworzyć niezapomniany duchowny charakter , który będzie zabawa play.Things musisz
podręcznika piłkarza Obrazów karcie postaci
Ołówek Foto kości
Pokaż więcej instrukcji
1

Wyobraź typ duchownego , który chcesz odtworzyć i pochodzić z ogólnej fabuła . Więcej niż jakikolwiek inny rodzaj znaku powoduje zmianę cleric drastycznie w zależności od jego ogólnej koncepcji. Przyznaje z Dungeon Master , aby zobaczyć , co wyrównania i bóstwa są dozwolone dla graczy w jej kampanii .
2

Wybierz wyrównanie dla duchownego , a następnie wybrać bóstwo , które jest takie samo ustawienie lubwyrównanie nie więcej niż jeden krok . Na przykład ,chaotyczny zły duchowny może wybrać neutralny zły Nerull jako swego boga , ale że sam duchowny nie mógł wybrać chaotyczne dobre bóstwo Correllon . Bóstwo wybrać wpłynie co domeny czary i zdolnościduchowny zyska , więckapłan Nerull będzie mieć bardzo różne moce od duchownego z Correllon .
3

Zdecyduj się na wyścigu Twój duchowny , pamiętając żadnych rasowych korekty , które będą musiały być wykonane podczas generowania ocenę zdolności . Najbardziej wynik importu duchownego jest mądrość , gdyż kontroluje jaki poziom czaru kapłan może rzucać i jak potężne są te czary . Nie wyścig dostaje bonus do punktów mądrości , więc możesz wybrać rasę , która ma bonus do wtórnego stat ważnego do koncepcji postaci. Silny duchowny może być półork jej premii wytrzymałości , lubszybkie duchowny może byćelf lub niziołek za bonus do wyniku zręczności .
4

Produce ocenę zdolności dla swojej postaci z co Metoda Twój Dungeon Master woli , czy to kości toczenia lub za pomocą systemu ” punkt kupuj ” . Twój najwyższy wynik powinien chyba przejść do Mądrości , z resztą wyników dzieje się w kolejności malejącej , co jest ważne dla twojej postaci . Umieścić wyższe wyniki w siłę i konstytucji dla duchownego, który będzie również często walczą , lub w charyzmy czy inteligencji dla duchownego, który będzie pełnił funkcję rzecznika partii lub rozwiązywania problemów .
5

Wybierz dwie domeny z lista domen dostępnych do bóstwa. Domeny obejmować różne aspekty swojego bóstwa portfela i udzielić konkretnej władzy i korzystania z dodatkowego czaru na dzień związany z domeną . Domeny uzdrowienie uzdrowienie sprawia, że ​​zaklęcia bardziej skuteczne i pozwaladuchowny rzucić zaklęcie ” leczenie lekkich ran ” dodatkową godzinę dziennie. Pozostałe domeny mają podobne bonusy .
6

zważyć różne umiejętności i feat opcje duchownego i dodaj swoje decyzje na swojej karcie postaci . Duchowni mają dobry wybór klasy umiejętności , które mogą być pomocne dla role-playing i sytuacjach społecznych . Umiejętność dyplomacji jest to dobry wybór dla duchownego, który będzie interakcja z innymi postaciami nie- gracza na bieżąco , natomiastumiejętność zawód mogą być wykorzystane , aby zarobić dodatkowe dochody firmy.
7

Spędź Twój każdy rozpoczynając złoty duchowny może mieć wyposażyć go w zbroje, broń , racje szlak lub wszelkich dodatkowych kosztów , które mogą być potrzebne . Duchowni nie mają te same ograniczenia pancerza , że czarodzieje cierpią , więc wyposażyć się w zbroję kleryka , który chcesz i nie martw się o to zakłócać zdolność pisowni odlewania .
8

Wypełnij szczegółowe duchownego , jak jej nazwa, usposobienia i fabuła . Jakduchowny przyszedł wielbić tego konkretnego bóstwa i przyłączyć się do kościoła ? Gdzie jest rodzinne miasto danego duchownego ? Jak ona zobaczyć członków przeciwstawnych religii lub innych zajęć , takich jak czarodziejów ? Jakduchowny poznać resztę grupy ? Imperium

Dodaj komentarz