Jak Tweak Oblivion dla Vista

” The Elder Scrolls IV : Oblivion ” jestbogate graficznie gra fabularna z dużym świecie , które mogą uczynić komputery niższej klasy zacinać . Menu gry ” Opcje ” pozwala dostosować różne aspekty gry , w tym preferencje i jakość grafiki . Przy takiej grze zasobach , znalezienie właściwej równowagi w obrębie ustawień graficznych w grze jest niezbędna , aby zapewnić ” Oblivion ” przebiega sprawnie . Wszystkie opcje w grze są takie same bez względu na to , jaka wersja systemu Windows używasz , więc użytkownicy systemu Windows Vista mają takie same opcje , jak szczypanie Windows XP i Windows 7 użytkowników . Instrukcje
1

Uruchom „The Elder Scrolls IV : Oblivion ” z ikony uruchamiania , umieszczone na pulpicie po zainstalowaniu gry . Kliknij przycisk „Opcje” i znajdź ” Vsync ” w ” trybie . ” Wyłączenie to będzie podnieść stawkę w grze ramy , ale może powodować zrywanie obrazu , w której części obrazu nie pokrywają się idealnie na krótkie okresy czasu . Po włączeniu lub wyłączeniu Vsync , kliknij „OK” i „Play” , aby uruchomić grę .
2

Kliknij „Opcje” Po załadowaniu gry do menu głównego . ” Rozdzielczość ” określa ile pikseli na ekranie są jednocześnie , co zmienia jakość . Niższe rozdzielczości nie wygląda tak ładnie , alegra działa szybciej . ” Rozmiar Tekstura ” oferty ustawień ” Mały „, ” średnie ” i ” Duży „. To decyduje o jakości wszystkich zdjęć 2-D w grze , w tym ” skórek ” nanoszone na obiekty 3D . ” Duży ” oferuje najlepszy obraz , ale wymaganajwięcej z komputera .
3

Dostosuj „Jasność” do swoich potrzeb. Opcja ta nie ma negatywnego wpływu na wydajność.
4

Dostosuj suwaki na najbliższe sześć opcji , ” Drzewo Fade „, ” Aktor Fade „, ” Przedmiot Fade „, ” Obiekt Fade „, ” Trawy odległość „i” Widok odległość . ” Określają one , ile wydaje się odległe pozycje dla każdej kategorii . Na przykład , obniżenie ” Drzewo Fade ” ustawienie sprawia, że ​​drzewa daleko wświat gry znikają . Obniżenie tych ustawień zmniejsza obciążenie bogatą grafikę ” Oblivion ” Put w systemie, dając swojemu komputerowi mniej rzeczy do załadowania na raz . Przy jednoczesnym obniżeniu ich podnosi wydajność , obniża jakość grafiki , więc zobaczysz dalekich obiektów pojawiają się z powietrza , gdy zbliżają się do nich .
5

Włącz ” dalekiego kraju „, ” Distant Budynki „i” Distant Drzewa ” Włącz lub Wyłącz. Opcje te dają podobne wyniki do opcji suwaka po prostu zestaw, tylko nie można ich regulować , wystarczy wybrać jeden z nich jest widoczne lub niewidoczne . Podczas ich włączeniem „off” poprawia wydajność , to sprawia, że ​​znalezienie ważnych zabytków i budynków trudniejsze ponieważ trzeba być tak blisko nich , aby były widoczne .
6

Dostosuj ” INT. Shadows ” i ” Rodzaj . Cienie ” suwaki . Są odpowiednio określić szczegółowo oddanych cieniami postaci w grze , gdy jesteś wewnątrz budynków i na zewnątrz w otwartym świecie gry . Obniżenie tych ustawień zmniejsza liczbę detali i cienie , ale zwiększa wydajność .
7

Wybierz ustawienie dla kolejnych trzech opcji cienia , „Self Shadows „, ” Cienie na trawie ” i ” Drzewo Canopy Cienie . ” Pierwszy określa szczegółowo cieni rzucanych na znaki. Drugi włącza cienie rzucane na trawie lub wyłączyć . Ostatnia opcja włącza cienie rzucane przez drzewa zadaszenia lub wyłączyć . Niższe ustawienia ,lepsze wyniki będą generalnie . Ostatnią opcją cień , ” Filtrowanie Cień ” określa jakość wszystkich włączonych cieni . Obracając go produkuje wyższej jakości cienie z wygładzonymi krawędziami , ale mogą znacznie niższa wydajność .
8

Dostosuj ” lustrzany Dist ” suwak do regulacji , jak i błyszczące odblaskowe odległe przedmioty są . Kiedy bliska , rzeczy takie jak tarcze i miecze wydzielają odblaskowe blask. Z tego suwaka doprawej , odległe pozycje pozostają lśniące . Zmniejszanie tej opcji często poprawia szybkość klatek .
9

Wybierz między ” HDR Lighting ” i ” Bloom Lighting. ” Wysoki oświetlenie Dynamic Range jestbardziej realistyczne , ale takżenajbardziej grafiki intensywne. Alternatywnie , należy je zarówno off za najlepsze wykonanie , ale najmniej realistyczne efekty oświetlenia.
10

Dostosuj ” woda” Szczegóły ustawienia , aby określić jak realistyczna woda wygląda . ” Refleksje wodne” ustawiona na „ON ” pozwala powierzchnią wody odzwierciedlają przedmioty i postacie . Opcja ” fale wody ” określa poziom szczegółowości wsady podczas interakcji z wodą , jak , kiedy rzucasz coś w jeziorze . Żadna z opcji wody mają bardzo duży wpływ na wyniki .
11

Wybierz opcję „On” lub „Off” dla ” okien Refleksje „. Ta opcja określa, czy okna odzwierciedlają ich okolic , czy nie . Podczas wyłączania może zaoferować niewielki wzrost wydajności , to nie jest zwykle konieczne .
12

Ustaw szczegół z splatters krwi w grze za pomocą ” krwi kalkomanie . ” „Wysoka” pozwala krwi pojawiają się na postaci i innych obiektów , a „niski” ma we krwi pojawiają się tylko na ziemi i mniej częstotliwości . Wyłączając go usuwa wszystkie krew z gry . Obracając ją na „Low ” lub „Off ” może poprawić wydajność w dużych bitwach , gdziewiele walk odbywa się na ekranie na raz .
13

Kliknij lewym lub prawej strzałki obok antyaliasingu ” do ” przełączyć to ustawienie . Wygładzanie krawędzi określa sposób gładkie lub postrzępione linie . Wyższe numery oznaczają lepszej jakości i bardziej realistycznej grafiki , ale ustawienie to ma duży wpływ na wydajność ; Wyższe ustawienia spowolnić grę w dół , chyba że masz komputer na tyle szybko, aby go obsłużyć .
14

Kliknij „Return” dwa razy i , jeśli zmienisz ustawienia grafiki swoje , ” Exit „. Uruchom ponownie ” Oblivion ” w celu umożliwienia zmiany wprowadzone . Zagraj w grę , aby ustalić, czy te ustawienia pracy dla Ciebie i dostosować je odpowiednio.

Dodaj komentarz