Instrukcja Podstępny Pete gry

Sneaky Pete jestdwóch graczy gra planszowa , że Pressman Zabawka Corp wyprodukowany w 1986 rokuCelem gry jest zdobycie wszystkich pięciu kołków twojego przeciwnik zanim on oddaje swoje. . Uzyskania przez pierwsze kołki toczenia dwa specjalne kości i podejmowaniu decyzji, czy blefować o wyniku . Jedna matryca ma liczbę 1 , 2 lub ​​3 , umieszczone po obu stronach , akażda inna matryca ma obraz podstępne Pete i pięć pustych stronach. Przechwycić kołek podczas lądowania na zajętego miejsca z własnym kołku . Instrukcja
Ustawienia gry
1

Umieść planszę między Tobą a innym graczem , dzięki czemu masz naprzeciwko siebie . Włóż blefuje tarczę w centrum planszy.
2

Wybierz kolor kołek dla każdego gracza , albo żółty lub zielony . Ustawianie kołki w pięciu otworów w przedniej części obu graczy. Umieścić dwie kości na środku planszy .
3

Rzuć numerowaną kostką. Niech swoją rolkę przeciwnik . Kto wyrzuci największą liczbę dostaje grać jako pierwszy.
Game Play
4

Rzuć kośćmi za blef Tarczy więc przeciwnik nie może zobaczyć wyniki rolki . Wynik numerowany matrycy może określić liczbę miejsc można przenieść kołek na płycie . Po pierwsze, zdecydować, czy ogłosić rzeczywistej liczby na matrycy lub blef przeciwnika . Informujemy, albo ” One”, „dwa ” , „trzy” lub ” Sneaky Pete. ”
5

Niech twój przeciwnik albo wierzą rozmowę lub zadzwoń do blef .
6

Odwróć blefuje Tarcza nad ujawnić kostką .
7

Przenieś dowolnych kołkówliczba miejsc na matrycy , jeśli powiesz prawdę i przeciwnik uważa cię . Przenieś swój kołek i podjąć dodatkową turę , jeśli mówisz prawdę , a twój przeciwnik nie wierzy
8

Move your Ustalić liczbę spacji ogłoszone – . Bez względu na liczbę ty walcowane – – jeśli zadzwonisz blef i przeciwnik uważa swój blef . Nie ruszać żadnych kołków , jeśli zadzwonisz blef , a przeciwnik nie wierzy swój blef .
9

Zadzwoń” Sneaky Pete ” , jeśli na drugiej matrycy pojawiSneaky Pete . Jeśli twój przeciwnik uważa swoje połączenia , przesuń jeden z kołkami do najbliższej przestrzeni zajmowanej przez kołek przeciwnika i usunąć jej kołek z planszy. Jeśli przeciwnik nie wierzy połączenie, przesuń kołek do najbliższej przestrzeni zajmowanej przez nią , usunąć jej kołek i wziąć inny obrót.
10

Bluff” Sneaky Pete ” jeśli nie roll Sneaky Pete. Jeśli twój przeciwnik uważa swój blef , przesunąć kawałek do najbliższego miejsca zajmowanego przez przeciwnika i uchwycić jego kołek . Jeśli twój przeciwnik prawidłowo nazywa swój blef , nie ruszaj żadnej z kołkami .
11

Niech twój przeciwnik się na swoją kolej . Imperium

Dodaj komentarz