Wewnątrz Gry dla drugiej i trzeciej klasie

Pozłej pogodzie na zewnątrz , zachować swoje drugie i trzecie równiarki zajęty pomieszczeniu z zabawnych gier . Gry mogą pomóc studentom budować przyjaźnie i umiejętności społecznych . Z kilku dostaw , wyobraźni i kilka pomysłów , masz wszystko, czego potrzebujesz do stworzenia wewnątrz gry dla swoich uczniów . Zachęć dzieci, by zrobić wszystko, poprzez przyznawanie małych nagród , takich jak ołówki lub cukierków , do gry zwycięzców . Gry przekaźnikowe

Podziel dzieci na dwie drużyny i przenieść wszystkie biurka z drogi . Zaznaczyć linię startu i kabiną do linii 15 metrów od siebie . Mają linie współpracować na linii startu i dać pierwszy gracz w każdej linii zespołumałe różowe gumki . Kiedy mówisz , ” Wyścig „, każde dziecko musi to gumki na głowę i chodzić tak szybko, jak ona może się do chodzenia na linie. Ona musi wrócić i oznaczyć następnego gracza w linii , który musi zrobić to samo . Jeśligracz prowadzi lub spadnie gumki , musi zacząć od nowa . Pierwszy zespół do końca wygrywa wyścig . Dla innej wersji , należy użyć dużego suchego wymazać gumką dla dzieci do równowagi na głowach .
Zbiory Corner Gry

Wytwórnia cztery narożniki klasie , 1 , 2 , 3 i 4 . Wybierz jednego gracza , aby być „to” i mają mu usiąść w środku pokoju , z głową w dół . Musi on liczyć do 10 i krzyczeć jeden z numerów . Jeśli on woła , ” 2 „, każde dziecko stoi w rogu 2 jest z gry . Grać dalej , aż pozostanie tylko jeden gracz , który jestzwycięzcą gry i jestobok ” to „. Na innym wariancie , aby każdy kątinny kolor .

Marmur Gry

Weź pokrywę na kartonie (jak pokrywka pudełka na buty ) i wyciąć pięć koła różne od małych do dużych . Najmniejszy otwór powinien ledwo pasuje marmuru inajwiększa będzie co najmniej trzy razy większa od marmuru . Ustawić duży karton na ziemi i ma jedno dziecko trzymać pokrywę prosto na polu . Umieścić marmuru na pokrywie i ma ona próbować prowadzą kulkę do najmniejszego otworu. Oznaczyć otwory wartości punktowe , znajmniejszą posiadające największą wartość i największy mający najmniejszą wartość. Każde dziecko będzie próbował przetoczyć kulkę przez otwory , aby zdobyć jak najwięcej punktów . Dziecko, które zarabia najwięcej punktów , wygrywa grę . Aby gra mocniej, aby otwory mniejsze.
Zbiory bandanę Gry

Podziel klasę na dwie drużyny i dać każdemu zespołowi bandanę . Użyj liny lub kawałek sznurkaklasie podzielić na dwie części . Nie jeden zespół opuścić pokój , gdyinny zespół ukrywa bandanę na drugiej drużyny połowie . Że zespół odchodzi iprzychodzi inny zespół , aby ukryć swoją bandanę . Kiedy mówisz : „Idź „, zespoły muszą spróbować odnaleźć bandanęinny zespół ukrył się na ich stronie zespołu. Pierwszy zespół , aby znaleźć swoją bandanę wygrywa. O zmianę, dzieli klasę na cztery grupy i mieć każda drużyna ukryć bandanę w sekcji innej drużyny w klasie . Imperium

Dodaj komentarz