Zabawki wynaleziony w 1960 roku

Podobnie jak w polityce i wydarzeniach kulturalnych , różnych pokoleń, często określa , w jaki sposób wybrać , aby spędzić swój wolny czas . W szczególności , zabawki i gry są często odbiciem epoki, w której zostały wprowadzone . Według Lone Star College , 1960 oznaczał przejście od konserwatyzmu 1950 i rozpoczął się więcej rewolucyjnej tożsamości kulturowej . Tę hodowlę często widoczne w zabawkach czasu. G.I. Joe

Hasbro wprowadziła G.I. Joe w 1963 roku jako sposób na wprowadzenie do obrotu z dodatkowego koncentruje linię lalek do chłopców . Inicjały ” G.I. ” było skrótem od ” problemu rządowej, „wspólne odniesienia wojskowy lutowniczych . Ogromny sukces G.I. Joe przeszedł kilka wcieleń , aby odzwierciedlić różne role z różnych oddziałów wojska . Według magazynu Time , pomimo szybkiego sukcesu , GI Popularność Joe spadł z powodu niskiej akceptacji publicznej dla wojny w Wietnamie . Joe została przerwana w latach 70-tych i ponownie uruchomiona w 1982 roku w odpowiedzi na wzrost zainteresowania ” figurka ” gatunek zabawek .
Twister

Jednym z najbardziej popularne gry i zabawy z całego czasu , Twister aktywowane w rewolucji seksualnej z 1960 roku , by stać sięzjawiskiem kulturowym . Z patentu na wynalazek zgłoszony w 1969 r. , zgodnie z Urzędu Patentowego Stanów Zjednoczonych , Twister składa się z dużej maty pokryte jaskrawo kolorowe koła i tarczy z odpowiednimi kolorami . Po obrocie tarczy gracze muszą roślin ręki lub stopy na odpowiednim okręgu bez utraty równowagi , w wyniku przenikania kończyn pomiędzy podmiotami . Przed 1960 uznano drastyczny dla mężczyźni i kobiety , aby być w takim bliskim kontakcie . Rewolucja seksualna lat 60. , jednak złagodzone niektóre z tych ograniczeń społecznych .

Rock’em Sock’em Roboty

Toy wypracowanych przez Spółkę w Marx 1964 , roboty Rock’em Sock’em byłybardzo popularne zabawki , które pozostają w produkcji dzisiaj . Gra doły dwóch graczy przeciwko sobie, każdy w kontroli małego robota w środku ringu boks stylu . Korzystanie ręcznych kontroli , gracze starają się wbić do głowy robota sprzeciw się, sygnalizując zwycięstwo. Chociaż Rock’em Sock’em Roboty nie cieszyć się popularnością jak kiedyś , podobne gry walki są bardzo skuteczne w formie gier wideo . Nintendo nawet produkowane własną wersję Rock’em Sock’em roboty , z dodatkiem znaków . Rock’em Sock’em Roboty są rozpoznawane przez magazyn Time za jedną z 100 największych zabawek wszechczasów .
EtchSzkic

Wprowadzony przez Ohio Art Company w 1960 roku ,Etchszkic jesturządzeniem wielokrotnego użytku , które nie wymaga szkic ołówkiem lub papier. EtchSzkic właściwie wypełniony proszkiem aluminiowym , który przylega do przezroczystego ekranu . Rysik kontrolowane przez dwa pokrętła tworzy projekt poprzez skrobanie aluminium z ekranu , który pokazuje się jako czarna linia . Po zakończeniuprojektu można usunąć tylko przez potrząsanie Etch A Sketch , która wygładza warstwę aluminium na ekranie . EtchSzkic jest uznawany przez Massachusetts Institute of Technology jako jeden z najbardziej popularnych kreatywnych zabawek z ostatnich lat . Imperium

Dodaj komentarz