Jak zrobić dialog z TES Construction Kit

Po wykonaniu ” The Elder Scrolls : Oblivion ” to nie musi być koniec gry. Darmowy edytor gra o nazwie ” The Elder Scrolls Construction Kit ” jest dostępny i od jakiegoś czasu i poświęcenia , możliwe jest tworzenie własnych zadań i dialogów do gry. Po utworzeniu swoje modyfikacje kodu gry , można go zapisać jako osobny plik . Można wtedy dać ten plik do innych graczy , aby mogli cieszyć się creation.Instructions
1

Zacznij zestawu budowlanego i kliknij przycisk ” Plik ” ” Dane „. Kliknij dwukrotnie ikonę ” Oblivion.esm ” , a następnie kliknij ” OK. ” Spowoduje to załadowanie danych gry do zestawu budowlanego i pozwala rozpocząć zmiany i dodawanie rzeczy . Jeśli stworzyłeś poprzedni mod z własnych znaków , dla których chcesz utworzyć dialog , wybierz zamiast tego .
2

Kliknij ” NPC ” pod ” Aktorzy ” w ” Oknie Address ” położony po lewej stronie ekranu programowania. To pokazuje listę wszystkich bohaterów niezależnych ( NPC ) w grze.
3

Kliknij prawym przyciskiem myszy na dowolnej nazwy NPC i wybierz ” Nowy” z menu podręcznego. Wprowadzić unikatowy identyfikator , takie jak ” mynewnpc ” dla swojej postaci w „ID” pudełko . Wpisz nazwę swojej postaci w polu „Nazwa ” pudełko . Wybierz wyścig o swojej postaci z listy rozwijanej obok ” Race „. Kliknij przycisk „OK ” gdy skończysz .
4

Kliknij „charakter” z paska menu , a następnie kliknij przycisk ” questy „. Kliknij prawym przyciskiem myszy w lewej części ekranu, questów i wybierz ” Nowy” z menu podręcznego .
5

Kliknij prawym przyciskiem myszy na” Dodaj tematy ” liście po prawej stronie ekranu. Kliknij prawym przyciskiem myszy na liście dostępnych tematów . Wybierz „Nowy” z menu podręcznego , a następnie wpisz nazwę nowego tematu . Ta pojawia się tylko w edytorze niegra tak nazwać to coś jak ” newquestdialogue opisowego ” a następnie kliknij przycisk „OK”.
6

Kliknij przycisk ” Tematy ” zakładka w górnej części okna, pod redakcją ” ID ” Sekcja kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję ” Dodaj temat „. Przewiń w dół do ” Powitanie ” i kliknij lewym przyciskiem myszy na nim , zanim klikniesz „OK”.
7

Kliknij prawym przyciskiem myszy na „Info” teren pod ” Temat Tekst ” i wybierz ” Nowy „. Zostanie otwarte nowe okno , gdzie trzeba wpisać „tekst odpowiedzi” który jestdialog , któryNPC da kiedy rozmawiać z nimi o wybranym temacie . Ponieważtemat jestpowitanie podać dialogu w ” Tekst odpowiedzi ” box , żepostać będzie witają cię w grze, a następnie kliknij przycisk „OK”.
8

Kliknij prawym przyciskiem myszy pole pod „Warunki” w dolnej części okna i wybierz ” nowe”. Wybierz ” GetIsID ” z rozwijanego menu pod ” Function stanie. ” Kliknij przycisk pod „Parametry funkcji” i na ” ID obiektu ” wybierz nazwę NPC, który w tym przypadku będzie ” mynewnpc . ” Kliknij „OK”
9

Dodaj więcej tematów jak ty na powitanie i ustawić funkcję do funkcji warunek NPC . Zamiast listy dostępnych tematów, możesz również tworzyć własne tematy, klikając prawym przyciskiem myszy na jednym z opuszczających tematów i wybierając ” Nowy „. Dla każdego tematu można stworzyć , należy pamiętać, aby wprowadzić nowy dialog w ” Tekst odpowiedzi ” pudełko .
10

Kliknij ” Plik ” Zapisz ” a następnie wpisz nazwę pliku dla swojej pracy . Następnie jest on zapisany jako plik plug-in do Obliviona w ” ESP ” Format . Kliknij ” Data” z ” Oblivion ” okno uruchamiania , a następnie kliknij nazwę swojej plug-in , aby załadować go do gry. Imperium

Dodaj komentarz