Siatka

Zasady mocy sieci energetycznej , utworzony Friedemann Friese i opublikowanych przez Rio Grande Games , jestzłożona gra planszowa strategia . Piłkarze kupić elektrownie i zasoby paliw . Następnie , budują własne sieci miast do władzy. Gracz, który dostarcza moc do większości miast na koniec gry wygrywa . Aukcje , cen i podaży zasobów żądanie i rzadkich gatunków roślin energetycznych sprawiają, że gra intensywny , a staranne planowanie jest konieczne , aby skutecznie zasilić planszę . Gry Elementów

Jest 132 drewnianych domów , z 22 w każdym kolorze gracza . Są to miasta , które gracze budują . Żetony zasobów są w następujący sposób: 24 czarnych żetonów okrągłych (olej) , 24 brązowych znaków kwadratowych (węgiel), 24 żółte znaki prążkowane ( śmieci ) i 12 czerwone okrągłe żetony (uran) . Gra planszowa , a pieniądze są oczywiste .

Jest 42 kart elektrowni . Liczba w lewym górnym rogu jestliczba elektrowni , i to jest równieżoferta , począwszy od którejroślina zaczyna licytację . Symbole w lewym dolnym rogu – węgiel , olej , śmieci , węgiel uranu lub hybrydowy /olej – wskazać rodzaj i ilość zasobówelektrownia musi działać . Niektóre elektrownie – rośliny ekologiczne i fuzji – symbol , ponieważ nie wymagają one żadnych środków w celu wytworzenia energii . Liczba w symbolu domu w prawym dolnym rogu wskazuje, ile domów , które są zasilane , gdy roślina wykorzystuje zasoby .
Konfiguracja

Każdy gracz rozpoczyna grę z 50 ” Elektro ” Walutą w grze . Zawodnik kolej zamówienie jest wybrany przez losowanie na początku gry. Umieścić zasobów na rynku materiałów dodatkowych na spodzie płyty . Miejsce trzy węgla na przestrzeni od 1 do 8; trzy olej na przestrzeni 3 do 8 ; trzy śmieci na przestrzeni 7 i 8 ; . oraz dwa uranu na przestrzeni 14 i 16 Zestaw kart elektrowni o numerach od 3 do 10 i umieścić je w dwóch rzędach po cztery , o numerach od 3 do 6 roślin na górze oraz od 7 do 10 pod spodem , i umieścić numer elektrowni 13 – ekologiczny elektrowni wiatrowych – . na szczycie stosu Imperium rozgrywek Faza 1

pierwsze,gracz kolej kolejność jest ustalona. Na samym początku gry ,z kolei jest określona kolejność w drodze losowania . W kolejnych rundach , to zależy od wielu miastachgracz zbudowany . Następnie aukcje elektrowni rozpocząć . Pierwszy gracz zaczyna licytując minimalną stawkę w jednej z czterech górnych elektrowni . Idąc w prawo wokół planszy , albo gracze oferty lub przekazać , a najwyższe wygrane oferenta. Nowa karta elektrownia jest rysowany ze stosu , i umieścić na rynku lub kolejki w zależności od ilości roślin . Kiedy gracz kupił zakład , że nie może kupić inny w tej samej rundzie . Jeśliosoba, która rozpoczyna licytację przegra licytację , zaczyna kolejną aukcję , dopóki nie jest w stanie zakupić elektrownię . Gracz może wybrać , aby nie kupić elektrownię w ogóle , chyba że w pierwszej turze , kiedy musi kupić roślinę
Faza 2 : . Zasoby

Gracze następnie zakup środków w odwrotnej kolejności gracza . Innymi słowy ,ostatni gracz zaczyna . Liczba w lewym górnym rogu każdego miejsca zasobów jestcena każdego tokena. Tak więc, jak gracze kupić środki , które kupująnajtańsze i uzyskać wyższe ceny . Każdy gracz może zakupić zasoby do zasilania jego zakład dwa razy , i przechowuje go w zakładzie . Zasoby mogą być przemieszczane między roślinami w każdej chwili. Po wszyscy gracze uzyskali środki z wyjątkiem graczy, którzy zdecydują się , zasoby są uzupełniane w następujący sposób : siedem węgiel, olej , trzy pięć i dwa śmieci uran . Zasoby są umieszczone w najwyższych otwartych przestrzeni dla każdego typu
Faza 3 : . Budynek

Na etapie budowy , gracze budować miasta na mapie w odwrotnej gracza zamówienie . Musisz zapłacić 10 Elektro za każdym mieście można budować , plus opłata za połączenie na numer -każdym mieście zasilania – zbudować miasto , z wyjątkiem pierwszego miasta , na które nie trzeba płacić żadnych opłat połączenia. Gracz może budować w tak wielu miastach , jak chce , alemiasto może być zbudowany w tylko jeden raz . Możesz przejść przez miasto innego gracza na budowę po drugiej stronie , jeśli płacisz wszystkie opłaty przyłączeniowe niezbędne
Faza 4 : . Biurokracja

każdy gracz zbudował miasta , gracze zasilać je w fazie biurokracji . Każda elektrownia wykorzystuje zasoby do zasilania miasta . Gracze otrzymują pieniądze na ich mocy w miastach . Jeśli nie ma miasta są zasilane ,gracz otrzymuje 10 Elektro . Dla jednego , dwóch i trzech miast ,gracz otrzymuje 22, 33 i 44 Elektro odpowiednio . Po tym, numery są następujące : pięć miast = 64 = 73 sześciu , siedmiu = 82 = 90 osiem , dziewięć = 98 10 = 105 112 11 = 12 = 118 124 13 = 14 = 129 15 = 134 , a 16 = 138 .
wygrana

gra kończy się , gdygracz ma wbudowane 17 miastach w fazie budowy lub są wszystkie pomieszczenia budynku wykorzystane. Zwycięzcą gry jestten, który zasila większość miast w fazie biurokracji bezpośrednio po fazie budowy . Jeśli jest remis ,gracz z najbardziej pozostały pieniędzy wygrywa . Jeśli nadal jestremis,gracz z większości miast ogółem , zasilany i końcówki bez zasilania , wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz