Jak zrobić wiele poziomów na FPS Creator

” FPS Creator ” tooprogramowanie, dostępny dla systemów Windows Vista i Windows 7 został stworzony przez . ” The Game Creators . ” To pozwala użytkownikom na tworzenie własnych 3-D , pierwszej osoby gra strzelanka , w tym tworzenie własnych grafiki , kodowania znaków zachowania AI , tworzenie gier wieloosobowych , skryptów gry i projektowania poziomów . Darmowa wersja FPS pozwala tworzyć gry jednopoziomowych . Jednakpełna wersja gry pozwala graczom tworzyć wielopoziomowe . Tworzenie wielopoziomowej gry jeststosunkowo prosty proces tak długo, jak zrozumieć podstawowe język programowania FPS.Instructions
1

Stwórz swój poziom wyjścia przy użyciu karty Tryb tworzenia „poziom” . Wybierz swoje pokoje z menu po lewej stronie za pomocą myszki . Umieścić je na ekranie tworzenia poziomu narzutów na prawo w jakikolwiek sposób chcesz . Zostaw wrogów i pułapki z poziomu na teraz .
2

Kliknij na „New Level” po utworzeniu pierwszego. Zaprojektuj swój poziom za pomocą tej samej metody . Tworzenie wielu poziomów przy użyciu tej metody . Zaznacz pole tekstowe w „Nazwa” na ekranie powyżej poziomu i rodzaju w Twoim imieniu poziomu śledzić poziomy.
3

Wybierz ” pozycji startowej ” z menu gry i umieścić go w każdym z poziomów . Umieść pozycję wyjściową , gdzie chcesz, aby gracz się rozpocząć w każdym poziomie .
4

Znajdź opcję ” Wygraj Zone” z menu gry i umieścić jeden na koniec pierwszego poziomu . To otwiera menu z wydarzeń , które mają miejsce po osiągnięciu tej strefy . Wyłącz ” End Game ” i ” Ekran High Score ” z menu .
5

Kliknij na opcję ” Zmień poziom „, aby otworzyć się rozwijane menu dostępnych poziomów . Wybrać następny poziom gracz , który maiść do i kliknij „OK . ”
6

Powtórz kroki 4 i 5 , aż stworzyliśmy strefę zwycięstwo na każdym poziomie gry. Zakończyć grę z końcowej strefy wygrać.
7

Wybierz ” Test” grę do gry w grze w środowisku pierwszej osoby . Dotrzeć do końca każdego poziomu , aby sprawdzić, czy strefy zwycięstwo działać prawidłowo . Zmienić opcje w ekranie ” Poziom Projekt ” jeśli nie .
8

Umieść wrogów i pułapki w poziomie , aby zakończyć swój projekt gry .

Dodaj komentarz