Jak stos minerałów w StarCrafcie

” Starcraft ” gra w czasie rzeczywistym strategii zadania zawodnicy z rozwijania swoich sił przez wydobycia minerałów i innych zasobów . Poprzez użycie narzędzia do edycji map można stos tych minerałów na Custom Maps więc więcej niż jednego źródła mineralne jest w danej mapie współrzędnych , co pozwala zebrać więcej składników mineralnych z jednego miejsca . Układania tylko wymaga skopiowania tekstu do kodu za pomocą mineralnych , edytor map , który pozwala układać minerałów w ciągu kilku minut . Instrukcja
1

Otwórz przeglądarkę internetową i przejdź do zezula.net . Kliknij przycisk ” Pliki” Link poniżej Archiwum mpq a następnie kliknij odnośnik pobierania MPQ Editor , który odpowiada system operacyjny , aby pobrać plik instalacyjny .
2

kliknij dwukrotnie plik instalacyjny na mpq Redaktora i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie , aby zainstalować program na komputerze .
3

kliknij dwukrotnie plik Edytor MPQ , aby uruchomić program . Kliknij „Plik” , a następnie wybierz opcję ” Otwórz”. Odszukaj plik mapy , który chcesz edytować na dysku twardym komputera i kliknij go dwukrotnie . Kliknij przycisk „OK ” gdy pojawi się monit , aby otworzyć mapę w programie .
4

Dwukrotnie kliknij „obiekty” . w oknie programu , aby uruchomić program Notatnik i edycji obiektów , które pojawiają się na mapie
5

Poszukaj sekcji kodu dla minerału chcesz stos podobny do następującego Trójmiasto

< Jednostka id = " 45 " Odmiana = " 5 " pozycja = " 99,21.5,0 " skala = " 0,6 , 0,6 , 0,6 " section = " Zeus " unittype = " HighYieldMineralField " >
< AIRebuild index = " 0 " value = " 0 " />
< AIRebuild index = " 1 " value = " 0 " />
< AIRebuild index = " 2 " value = " 0 " />
< AIRebuild index = " 3 " value = " 0 " />
< AIRebuild index = " 4 " value = " 0 " />
< AIFlag index = " IsUseable " value = " 0 " />
< /jednostka >
6

Zaznacz kod, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy zaznaczony tekst , aby otworzyć menu kontekstowe . Wybierz opcję ” Kopiuj”.
7

Kliknij prawym przyciskiem myszy gdzieś pomiędzy „? Xml version =” 1.0 ” kodowanie = ” UTF-8 ” ? >
” linii kodu i” < /PlacedObjects > ” linii kodu . Wybierz „Wklej” wkleić kod pomiędzy tymi linii kodu .
8

Powtórz kroki 5 , 6 i 7 dla innych minerałów , które mają być stos . Kliknij „Plik” i wybierz opcję „zapisz jako” aby zapisać edytowany plik do obiektów mapy dysku twardym komputera.
9

Kliknij prawym przyciskiem myszy „obiekty” w oknie MPQ Editor i wybrać opcję ” Dodaj plik „. Odszukaj plik zmodyfikowane obiekty mapa zapisany w kroku 8 i kliknij go dwukrotnie . Kliknij ” Tak ” gdy pojawi się monit , aby zastąpić plik obiektów mapy. Teraz możesz grać w mapy z ułożonych minerałów dodanych . Imperium

Dodaj komentarz